23 Mart 2018 Cuma

Blog Yazarlarını Tanıma (Mim)


1 - Nerelisin?

Doğma büyüme Ankara.  

2 - Burcun nedir? 

Boğa. Burcumun özelliklerini çok seviyorum. İnatçı, yaşamları boyunca güven arama, sadık, sabırlı, sıcakkanlı...

3 - Bloglarda en çok ilgini çeken nedir?

Samimi yazılar ve benim ilgi alanıma yakın konular. Dizi, kitap, film gibi. Hislerin anlatıldığı yazılar. Genelde böyle yazılar yazmayı ve okumayı seviyorum. 

4 - En sevdiğin mevsim?

Ne sıcak ne soğuk, bu yüzden sonbahar ve ilkbahar mevsimlerini seviyorum.


5 - Yabancı dil biliyor musun?

Öğrenmeyi çok istedim, ama öğrenmeye pek çalışmadım. Bu yüzden hayır. Kalıp cümleler ve derdimi anlatabilecek seviyede biliyorum.

6 - Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?

Aslında çoğu zamanım boş. Yapacak çok işi olup, hiçbirine başlamayıp hiçbir şey yapmamayı tercih eden biriyim. Kötü hissettim kendimi şimdi. Çünkü zaman çok değerli ve ben boşa israf ediyorum.

7 - En son hangi kitabı okudun?

En son Mutsuz Çocuklar Ülkesi - Özgür Bacaksız  kitabını okudum. Şu an ise ; Felatun Bey ile Rakım Efendi'yi okuyorum. 

8 - Hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın?

Boş zamanlarımı nasıl değerlendiririm sorusuna verdiğim cevap ile ilişkili bu pişmanlığım. Zamanımı boşa israf ediyor oluşumdan pişmanım. Umarım ileri de daha da pişman olmadan aklımı başıma toplar ve zamanımı iyi değerlendirip kendimi geliştirmek için çok çabalarım.

9 - Tuttuğun takım var mı?

Eskiden Milli maçları izlerdim. Artık onu da izlemiyorum. Tuttuğum takım yok kısacası.

10 - Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazar mısın?

Cüzdanım ve telefonum hiç eksik etmediğim iki eşyam. Diğer eşyalar olmasa da olur. 

11 - En sevdiğin içecek?

İçecekleri çok seviyorum. Ice tea, çay, kola, meyve suyu, süt. Hepsini severim. İçecekler arasından seçim yapamam. 

12 - Ve son olarak hiç blogundan para kazandın mı?

Hayır. 

Meri Meri blogger arkadaşımı ve Nur Kalkan blogger arkadaşımı mimlemek istiyorum.

10 yorum: