20 Mart 2018 Salı

Yerli Dizi // Yasak Elma

Fragmanını gördüğümde hafta içi her gün çıkacak klişelerden oluşan klasik bir dizi bekliyordum. Klasik ve klişe kısmı doğru çıktı, fakat hafta içi her gün değilmiş, haftada bir bölüm yayınlayan dizilerdenmiş. Dizinin oyuncuları birbirinden başarılı ve tanınmış isimlerle dolu. Açıkçası böyle klişe bir diziye yakıştırmadığım, daha iyi kurgulara layık oyuncular var dizide diye düşünüyorum. Oyuncuların çoğu canlandırdıkları karakterlerin üzerinden güzel gelmiş, hepsine canlandırdıkları karakterleri yakıştırdım. Fakat oyunculuklarda biraz eksiklik olduğunu hissettim. Nasıl desem bilemiyorum, belki de kurgu klişe olduğu için bana eksik gelmiş olabilir. Fakat bir şeyler eksikmiş gibi hissettim. Entrikalarla dolu bu diziyi ölsem kimse bana izletemezdi. Dün bana ne oldu, bilmiyorum. Fakat kendimi izlerken buldum. Bayağı bayağı izliyordum. Televizyondan izlediğim için sardırmıyorum da siz düşünün. Sanırım oyunculardan kaynaklı izlememe sebebim. Tanımadığım ya da merak etmediğim oyuncular olsaydı yüksek ihtimal kanalı değiştirirdim. Uzun süreli takip eder miyim bilmiyorum, ama denk geldiğimde izleyeceğim bir dizi diye düşünüyorum. Onur Tuna'yı Filinta dizisinde görmüştüm ve çok etkilenmiştim. Fakat diziyi sürekli izlemiyordum (Genel olarak dizileri takip etmediğim için başka sebebi yok.) Filinta dizisindeki karakterinden Alihan Taşdemir karakterine geçişi biraz gözümün alışması gerek diye düşündürdü. Zengin, kolay etkilenmeyen, kibirli gibi dursa da sıcacık kalbi olan klasik bir erkek karaktere yakışsa da benim gözümde Filinta Mustafa o.

Böyle klişe bir diziye yakıştırmadığım diğer bir oyuncu ise Şevval Sam. Şevval Sam'ın asla unutamayacağım dizisi Gülbeyaz. Açıkçası kendi kendime dedim ki, sen daha iyi dizilere layıksın. Fakat bu Şevval Sam'ın, Ender Argun karakterine yakışmadığı anlamına gelmesin, sadece benim kişisel düşüncem. Ender Argun karakterinin çok güzel hakkından gelmiş açıkçası. 

Sevda Erginci biraz kendini gösteremedi gibime geldi ve Onur Tuna'nın yanında küçük bir çocuk gibi görünüyor. Zaten çok çıtı pıtı birisi ama saç kesimi onu daha da genç göstermiş. Ver Elini Aşk dizisindeki karakterini çok iyi canlandırmıştı. Umarım ileri ki zamanlarda daha net anlarım oyunculuğunu.  
Mete karakterini canlandıran Tuan Tunalı canlandırdığı karakterin hakkını vermiş. Acayip sinir oldum Mete'ye. 




Kanal : FOXTV

Oyuncular ;

Talat Bulut 
Şevval Sam
Onur Tuna
Eda Ece
Sevda Erginci

Şafak Pekdemir
Barış Aytaç
İrem Kahyaoğlu
Kıvanç Kasabalı
Nilgün Türksever
Sinan Eroğlu
İlker Kaboğlu
Ayşegül Çınar
Tuğçe Koçak
Tuan Tunalı

Konusu : Zeynep ve Yıldız düşünceleri ve hayalleri birbirinden farklı, orta gelirli iki kardeştir. Güzelliğinin farkında olan Yıldız'ın hayali zengin bir koca bulup evlenmektir. Sosyete isimlerden Mete ile 3 aydır sevgilidirler. Fakat Yıldız'ın kardeşi Zeynep'in Mete hakkındaki düşünceleri olumlu değildir. Zeynep, Mete'nin iyi birisi olmadığını düşünmektedir. Bir gün Yıldız hayatının dönüm noktası olacak Ender Argun il tanışacaktır. Bu dönüm noktası iyi mi, kötü mü olacaktır orası meçhul. Ender Argun, Yıldız'a hayatının değişeceği o büyük teklifi yapar : Ender Argun'un kocası Halit Argun'u baştan çıkartma teklifi. Yıldız, ender Argun'un teklifini Mete'nin asıl niyetini öğrendiği ve canını yaktığı zaman düşünmeye karar verecektir.
Zeynep ise, Yıldız'ın bu durumları yaşadığı aile ile akraba olan Alihan Taşdemir ile bir takım durumlar yaşacayacaktır. Alihan Bey, Zeynep'in yeni patronu olacaktır ve Zeynep, Alihan Bey'in kibirli, zengin bir iş adamı olarak görmektedir. Zıt bu iki karakter birbirinden farkında olmadan etkileneceklerdir. 

4 yorum:

  1. Gülbeyaz dizisinin yeri benim için de çok ayrıdır. Seneler geçmesine rağmen unutmadım. :) Bu aralar Türk dizilerini pek izlemiyorum fakat bugün yolculuk esnasında bu dizinin tekrarına denk gelmiştim. Oyunculuklardaki eksikliği ben de hissettim. Yapmacık ve aşırı klişe geldi..

    YanıtlaSil
  2. Bende akşam hiç bir işim yoktu izleyeyim dedim ama oyunculuklar çok kötüydü

    YanıtlaSil