30 Mart 2020 Pazartesi

BKMkitap'tan Aldıklarım 2

BKMkitap güvendiğim bir site. Oradan alışveriş yapmayı ve sürekli kitaplara bakmayı seviyorum. Karantina günleri gelmeden önce, Ocak ayı gibi bu kitapları almıştım.
Harry Potter serisini almayı çok istiyordum, onu almaya karar verdim. Fakat indirimli fiyatı yaklaşık 170 liraydı. Bir anda o kadar parayı vermek zor geldi. Sonra istediğim iki kitabı ve Harry Potter'ın ilk iki serisini aldım. Sonra bütün seriyi almadığıma pişman oldum. Çünkü aldığım bu 4 kitap 70 lira filan tutuyordu. Seri indirimdeyken hepsini alsaymışım keşke dedim. Serinin kalan kitaplarını da 2 hafta önce aldım. Onu da ayrı bir yayında paylaşacağım. Bu arada ben aldığımda telefon uygulamasından alırsanız kargo ücretsizdi. Sanırım hala ücretsiz oluşu devam ediyor.

Aldığım kitaplar;
Kristin Hannah - Kış Bahçesi
Ray BradBury - Fahrenheit 451
Harry Potter ve Felsefe Taşı
Harry Potter ve Sırlar Odası


Fahrenheit 451 kitabı hariç diğer 3 kitabı okudum. Kristin Hannah'ın yazım tarzını çok beğeniyorum, akıcı yazıyor. Bu yüzden rastgele bir kitabını(Kış Bahçesi) aldım. Kitabın son 100 sayfası beni çok duygulandırdı.
Harry Potter filmlerini çok seviyorum. Okuyanlar filmde olmayan yerlerin olduğunu söyledikleri için çok merak etmiştim. İlk iki kitabı ise filmle çok benzer. İkinci kitapta ufak tefek değişiklikler var sadece. 3. kitabını da okudum ve filmde olmayan çok fazla olay vardı. Bu çok hoşuma gitti. 

23 yorum:

  1. Bkmyi bende seviyorum.bazen fevkalede indirimler oluyor.Kıs bahçesini yıllar önce okumuştum.Hayal meyal hatırlıyorum

    YanıtlaSil
  2. Harry Potter seneler önce kütüphaneden alıp okumuştum. Oğluma da kütüphaneden almayı planlıyorum. Sende kalanları için kütüphaneye bakabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalanları aldım ama fiyatlar yüksek olunca her istediğim kitabı da haliyle alamıyorum. Okulun kütüphanesinden almak gibi bir düşüncem vardı fakat bu dönem tamamen kapandı. İlerleyen zamanlarda kütüphaneden alırım artık. :)

      Sil
  3. Bende bkm'yi tercih ediyorum alışverişte.. Bende Harry Potter filmlerini çok seviyorum yakında kitaba da başlayacağım umuyorum. Fahrenheit 451 çok merak ettiğim bir kitaptı ama ben pek beğenmedim.

    Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla başla kitap keyifli :)) Teşekkürler, sana da keyifli okumalar :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel kitaplar umarım Fahrenheit 451'i de çok severek okursun :) Benim de kitaplığımda okunmak için sırasını bekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, ona da fırsat gelir. :) Keyifli okumalar şimdiden :))

      Sil
  5. Çok teşekkürler, sana da keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  6. Kristin Hannah!! :)) Harry Potter serisi beni tekrar kitap okumaya bağlayam serilerden ama ben çok önce okumuştum. Ve çok güzeldi hala filmlerini izlemedim büyüsünü bozmamak için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa filmini daha hiç izlemedin mi O.O Ben filmlerini çocukluğumdan beri izliyorum, sonunda kitaplarını okuma fırsatı buldum ama :D Büyüsünü bozmamak için okuman güzel bir düşünce :))

      Sil
  7. Bkm de 100 tlye arkadaşını davet edince 15 tl indirim vardı hala var mı bilmiyorum. :) Ben de son alışverişlerimde hep Bkm den almıştım denk gelince gerçekten güzel fiyatları var. :))

    YanıtlaSil
  8. BKM Kitap içinde gerçekten çok uygun fiyatlara bulabiliyorsunuz kitapları. Benimde uğrak adresim oldu bu karantina döneminde, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle :) Teşekkürler, sana da keyifli okumalar :D

      Sil
  9. hannahı çok seviyom yaa ağlıyom ama kitaplarında heeep :) potter sevilmez mi tabii seviliir. seni görmek ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
  10. fahrenhayt da iyi tabii, heey filmi de vaar, ağır eser tabeee :)

    YanıtlaSil
  11. Harry Potter'ları okumayı çok istiyorum. İyi okumalar ^^

    YanıtlaSil
  12. Harry Potter'ın dünyasını seviyorum :) Filmi olanların ilkini, bir de filmi olmayan sonuncusunu okumuştum. Filmlerinse hepsini izledim tabii :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil