10 Eylül 2018 Pazartesi

Temmuz-Ağustos Aylarında Ne İzledim/Okudum?


Bu başlık altında Temmuz ve Ağustos aylarında izlediğim filmleri, dizileri, okuduğum kitapları paylaşmak istiyorum. 
Eylül ayını neredeyse yarılayacağız ve ben pek bir şey izleyip, okuyamadım. Dershaneye yazıldığım için derslerde yakında başlayacak ve eşit ağırlık olmama rağmen babamın ısrarlarıyla sayısala yazıldım. Bu nedenle çok fazla zorluk çekeceğim. Çünkü matematikte bile temelim yok ki diğer dersleri yapabileyim. Benim için stresli, yorucu bir süreç olacağı belli. Blogumda benim için bu süreçte bir dinlenme noktası olacaktır. 

Bir önceki yazımda şanssızlık bulutu üstümden gitmiyor demiştim ya, saçımı kestirdim bugün ve çok pişman oldum, yüz şeklime hiç yakışmadı. Gelince üst üste geliyor derler ya, moralimi yükseltecek bir şeyler ararken beni daha da üzecek şeyler oluyor. Neyse sağlık olsun diyelim ve konumuza dönelim.


İzlediğim Filmler
Schindler's List (1993)
Spirited Away - Ruhların Kaçışı (2001) // Animasyon
Ayla (2017)
Coco (2017) // Animasyon
Esaretin Bedeli // The Shawshank Redemption (1994)
Zindan Adası - Shutter Island (2009)
Yeşil Yol // The Green Mile (1999)
Deli Aşk (2017)
12 Kızgın Adam // 12 Angry Men (1957)
Ekmek ve Çiçek // Nun va Goldoon (1996) 
The Man from U.N.C.L.E. (2015)
Suicide Squad (2016)
Ready Player One (2018)
Ailecek Şaşkınız (2017)


İzlediğim Diziler
La Casa De Papel 1
13 Reasons Why 1 & 2
Age Of Youth 1 & 2 // Kore Dizisi
Görünen Adam / Türkiye // Kısa İnternet Dizisi 
Beş Kardeş // Türk Dizisi
Türk Dizisi olarak Meleklerin Aşkı ve Erkenci Kuş'u izliyorum. Ama böyle giderse yakında onları da izlemeyi bırakırım gibi. Bu arada favori dizim olan Avlu'nun yeni sezon tanıtımlarını gördünüz mü? Çok güzeldi. 

Okuduğum Kitaplar
Küçük Prens - Antoine De Saint-Exupéry
Dur...Ağlama Gözlerim - Yusuf Hayaloğlu
Zaman Hırsızı - Clive Barker

16 yorum:

  1. Hakkında hayırlısı olsun canım 😊

    YanıtlaSil
  2. Hepsin izleyip bir de kitap okumayı ihmal etmemen gerçekten çok güzel. Vakitsizlikten sadece kitap okuyabiliyorum. Animlerim var ama izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film ve kısa dizileri izlemeyi seviyorum. Kitap okumayı ne kadar çok istesem de zorlanıyorum. Ama hiç okumamaktan daha iyidir değil mi, az da olsa okumak? :) Kalan vakitlerini kitaplara ayırman çok çok daha iyi bence. :))

      Sil
  3. Merhaba bana anime önerebilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, pek fazla anime izlemiyorum ama birkaç tane önerebilirim;
      Tokyo Ghoul
      Death Note
      One Piece
      Full Metal Alchemist
      Noragami

      Sil
  4. Başarılar diliyorum şimdiden :) Matematik temeli olmayanın başarması zorlayacaktır ama imkansız değil :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Benim de kızım dershaneye yazılacak bu ara. Eşit ağırlık ve sayısal konusunda tercihi sana bırakmama sebepleri ne bilmiyorum ama uzun vadede haklı çıkmak da anne-babaları öldüren bişi :-)

    İstanbul mu , hangi dershane diye soracağım tabii kiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Babama hak veriyorum şu yönden; sayısal olursa düzgün, iş bulabileceğim bir bölüme gitme olasılığım daha yüksek. Bu kadar sene bekleyip şimdi dershaneye gönderme fırsatları oldu, bunun içinde iyi bir sonucu ikimizde (ebeveynlerim ve ben) hak ediyoruz. Ama benim için zor olacak. İnşallah üstesinden gelebilirim :))

      Ankara, Sınav Dershanesi

      Sil
  6. heey hadi hayırlısııııı dersaneeee :) saç aman olmuş artık boşveer. ruhların kaçışı ne güzel di mi yaaa. coco izlicem :) listen süfeer. 13 reasons ikinci sezonu izlicem daha. age of youth tatlişti. iyi geçmiş bak son haftaların işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayırlısııı 😄
      İzle izle güzeldi 13 RW ve Coco 😄
      Güzel geçti şükür 😄

      Sil
  7. Listendeki çoğu dizi, filmi izledim ve kitapları okudum. Güzeller. ^.^

    YanıtlaSil
  8. Filmlerin maşallahı var :D

    Sayısal da zor olacaktır ama sıkı bir çalışmayla yıl sonunda karşılığını alacaksındır :)) Hakkında hayırlısı olsun ve kolay gelsin :)

    YanıtlaSil