13 Eylül 2018 Perşembe

Kaktüsün Kaleminden'in Kitap Çekilişini Kazandım

Kaktüsün Kaleminden blogunun sahibi blogger arkadaşım Gözde kitap çekilişi düzenlemişti. Kazanmış olmama rağmen fazla katılımcının olmaması beni üzdü. Gözde blogger arkadaşımız güzel yazılar yazıyor, özellikle kitap yorumları. Ziyaret ederseniz çok sevinirim. 

Çetin Korkut'un Rengi Yok Yalnızlığın adlı deneme kitabı ve French Oje'den Sen Yokken Yine Yanlış Yaptım kitabı

Deneme kitapları okumayı seven birisiyim. Rengi Yok Yalnızlığın adlı kitap tasarım filan olarak çok hoşuma gitti, tez zamanda okuyup yorumunu blogumda paylaşacağım. 

Sen Yokken Yine Yanlış Yaptım adlı kitap ise Keşke Ben Uyurken Gitseydin kitabının ikinci serisiymiş. Kitap wattpad yazarına ait bir kitapmış. Daha önce hiç wattpad yazarına ait kitap okumamıştım, bu benim için ilk olacak. Pek wattpad'den çıkan kitapları okuma yanlısı değilim ama Gözde bana bir ilki yaşatacak. 

Kitaplar için kendisine çok teşekkür ediyorum. ❤

21 yorum:

  1. Rengi yok yalnizlıgın... Başlık oldukça ilgimi çekti eğer yorumlarsaniz kaçırmak istemem 😊kitap hediyesi bence en anlamli hediyelerden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın adı gerçekten ilgi çekici, tez zamanda okuyup yorumlayacağım :)) Çok hak veriyorum, en anlamlı hediyelerden birisi :))

      Sil
  2. Keyfile okuman dileğiyle canım benim sevgiler 😊 bende aldım kitapları mi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Sana da keyifli okumalar, sevgiler :))

      Sil
  3. Ne güzel olmuş,iyi okumalar :)
    Kaktüsün Kaleminden i takibe alıyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. french oje aramızdan bir blogçuydu biliyon muuuuu :) ay gözde seviyoz tabiside yazılarınııı :)

    YanıtlaSil
  5. İyi dostlar iyi şeylere vesile oluyor ne güzellll

    YanıtlaSil
  6. ay baksanaaaa senin şu mini kore dizilerinden en sevdiğin hangisi söleseneee en tatlısıııı romantiki komedisi minnoşuuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Six Love Story en sevdiğim minoş mu minnoş 4 bölüm her bölüm 5 dk ama
      Click your heart ta çok güzel
      Sonra aklıma gelince yazarım bi kaç tane daha

      Sil
    2. click your heart izliyom çok şiriiin :)

      Sil
    3. six love story de bitti o da ciciştii.

      Sil
    4. Oh, oh sana birkaç tane daha önereyim o zaman :))

      Go Ho's Starry Night ve High-End Crush favorilerim ikisini de kesin izle
      First Love Story 3 sezon Loona üyeleri yer alıyor
      Sweet Revenge/Revenge Note da çok güzeeel

      Sil
  7. Instagram aracılığı ile geldim bana da beklerim :)

    http://link.tl/1Qrgu

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil