23 Mayıs 2016 Pazartesi

Film // Japonya // No Longer Heroine


Şans eseri beğendiğim bir Facebook sayfasında karşılaştım. Sayfa filmin bir kesitini paylaştım. Gençlik, okul filmiydi. Kesiti de çok beğendim. Ve yüzü bana çok tanıdık gelen bir oğlan vardı. oyuncularına baktım ki, Kento Yamazaki yazıyor. Hemen başlayayım dedim.


Adı : Heroine Disqualified

Yayın Yılı : 2015
Süre : 122 min.
Tür : Gençlik, Romantik, Komedi
Dil : Japonca
Ülke : Japonya
Oyuncular Kento Yamazaki
Mirei Kiritani
Kentaro Sakaguchi


Konusu : Lise de okuyan Hitari çocukluk arkadaşı Rita sırılsıklam aşıktır ve Rita'nın sonunda kendisiyle olacağını ve kendisinin Rita'nın kahramanı olacağını düşünmektedir. Anlayacağınız Hitari fazla hayalperesttir. Film bir mangadan uyarlamadır. Anlayacağınız anime tarzı bir şey. Ama sonlara doğru üzülüyorsunuz.
Rita'nın kahramanı Adachi olur. Yani beklenmedik bir şekilde Rita, Adachi ile sevgili olur. Adachi okulun sevilmeyen, zavallı kızı rolündedir. Bu sırada itari'den hoşlanan Hiromitsu ortaya belirir. Bakalım bu aşk değişkeninde kim kiminle olacak? İzleyin ve öğrenin.

Öncelikle ben Kento Yamazaki'yi görünce çıldırdım. Rolü de çok hoştu. Bir 'bagaa' deyişi var, ölürsünüz. Baga aptal demek.
Daha sonra başrol kızında güzelliği, öldürür sizi. Ve kızda en çok rolünü sevdim. Tam bir anime karakteri gibiydi. Çok komikti. Ağlayarak 'Nakajimaaa' deyişi var. Gülmekten yarılırsınız. Sürekli taklit ederim bu nakajima olayını.
Ve ikinci erkek karakterimize gelelim. kendisi çok hoş. Aslında ikisi ile olmasını isterdim ama malesef sadece biriyle olabilir. Bir yanda Kento bir yanda Kentaro, of ki ne of.
Japon filmlerinde en sevdiğim film olarak birinci sıraya oturmuş bulunmakta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder