18 Temmuz 2018 Çarşamba

Kore // Web - Mini Dizi // Spark

Bu mini diziyi Pentagon grubundan Yeo One oynadığı için izledim. Maalesef ki yan roldü. 
Bu dizide benim için en keyif verici sahneler Pentagon üyelerinin yer aldığı sahnelerdi. 
Başrol kadın oyuncuyu pek sevemedim. Ses tonu ve oyunculuğunu beni çok rahatsız etti. Neyse ki başrol oğlan kıza göre biraz daha iyiydi. Aslına bakarsanız ikisinin kimyası hiç uyumlu değildi. 
Dizinin türü fantastik olduğu için ikilinin birleşimi de fantastik yollarla oluyor. Bu konu güzel olmuş. Fakat dizinin kısalığından mı kaynaklı bilmiyorum ama izlerken bazı yerlerde kopukluklar vardı. Açıkçası diziyi pek sevemedim. Fakat Yeo One'nun oyunculuğunun çok iyi olduğunu düşünüyorum. Ona daha iyi roller ve film/diziler yakışır. 
Ben beğenmedim diye sizde beğenmeyecek değilsiniz, kesitlerine bakın izlemeye öyle karar verin derim size.

Bölüm Sayısı : 12 
Süre : 13 Dakika
Yayın Tarihi : 2016
Kanal : Naver TV Cast 
Türü : Fantastik, Romantik, Komedi
Oyuncular;
Na Jong Chan
Nam Bo Ra
Yeo One (Pentagon)
Park Jin Joo
Kwon Eun Soo
Joo Da Young
Kim Ki Doo
Bae Ki Sung
Konuk Oyuncular 
Pentagon üyelerinden; 
E'Dawn
Hui
Yuto
Wooseok
Konusu : Mini müzik dizisi olan Spark, ani bir kazadan sonra çok fazla elektrik saçan bir erkeği ve ne kadar çabalasa da kaçamadığı bir kadını konu alıyor.




Burada Yeo One "Ben olamaz mıyım?" derken içim gitti. Ses tonu, ses rengi çok güzel. Kıza da çok kızdım, sinir oldum. 

10 yorum:

  1. Dizide Yeo One mı var omo omoooo hiç bilmiyordum😱😱 ilk fırsatta izleyeyim o zaman, yeo one için kötü de olsa dayanabilirim diye düşünüyorum :D Organic Song'a da bayılırım❤
    Teşekkürler bu yazı için❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeo One seven biri ♥.♥ Belki senin hoşuna gider dizi bilemem. :D :D
      Bu güzelim yorumun için ben teşekkür ederim, çok mutlu oldum görünce ♥ ♥
      Bu arada son 3 bölüm çevirili değil, tabi Türkçe altyazılı mı izleyeceksin bilmiyorum ama :D

      Sil
  2. Mini mini pek bi severim güzele benziyor bir ucundan bakmak lazım :D

    YanıtlaSil
  3. hımmm bilemedim şeyi izliyon mu bak herkes sevmiş, mr. sunshine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yook izlemedim ama konusuna bir bakayım, öneri için sağol :D

      Sil
  4. https://birpembesever.blogspot.com/2018/07/mr-sunshine.html

    bak tuğçe yazmıştı, bir de bir lahzanın aksi :)

    YanıtlaSil
  5. ay yeo one var diye izleyesim geldi beğenmemene rağmen ama son editi görünce amaaan dedim, ne yapsam bilemedim şuan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Yeo One var diye izledim :D Belki sen beğenirsin, Yeo One çok güzel oynuyor :D Son fotoğraftaki sahnede benim de için gitti... :(

      Sil