20 Nisan 2020 Pazartesi

Dizi // Kore // My Holo Love

Uzun zamandır Kore dizisi izlemiyordum. En son geçen yaz mini dizilerine bakmıştım. Vaktim varken merak ettiğim dizileri izleyeyim dedim. Bu diziyi kardeşlerimle izledim. Normalde dizi/film izlerken sıkılırım ve sürekli sardırırım. Uzun zamandır sardırmadan merakla bir diziyi izlememiştim. Bu dizi hem bölüm sayısı bakımından hem de konusu bakımından heyecanla izlememe sebep oldu. İlk başta Holo karakterini Ko Nan Do karakterinden daha çok sevmiştim. Bu iki karakteri de canlandıran Yoon Hyun Min'in gerçekten iyi oyuncu olduğuna karar verdim. Holo daha saf ve kibar bir karakterken Ko Nan Do daha zıt bir karakterdi. Karakterlerin ses tonundaki değişiklik bile bunu hissettiriyordu. 

Başrollerin kimyası da birbiriyle çok uyumluydu. Kamera arkası görüntülerine de baktım. İkilinin arkadaşlığı da hoşuma gitti. 
Spoilerimsi : Normalde dizilerdeki aşık karakterlerin ileriki bölümlerde kaderle birbirlerine bağlanmaları, geçmişte ortak bir noktaları olmasından hoşlanmıyorum. Fakat ilk kez bu dizide bu durum hoşuma gitti. Olaylar birbirine güzel bağlanmıştı.

Yayın Yılı : 2020
Tür : Fantastik, Bilim-Kurgu, Romantik
Süre : 50 dakika
Bölüm Sayısı : 12

Yapımcı : Netflix
Yapım Yılı : 2018 - 2020
Oyuncular;
Yoon Hyun Min 
Ko Sung Hee
Choi Yeo Jin
Chansung
Lee Ki Chan
Lee Jung Eun
Jung Young Ki

Konusu : Ko Nan Do karakteri 10 yıl önce bir hack nedeniyle kendini ölü gibi göstermiştir ve bir hayalet gibi yaşamaya başlamıştır. Yapay zeka olan Holo'nun mucididir. Kurduğu şirketin CEO'su olan üvey kız kardeşi aracılığıyla Holo'nun halka tanıtımını yapmıştır. Holo'nun tanıtımından sonra kız kardeşi Ko Yoo Jin, Holo'yu ele geçirmek isteyen kişilerden kaçarken insan yüzlerini ayırt edemeyen Han So Yeon ile yolları kesişir. Holo artık Han So Yeon'un elindedir ve yapay zeka ile aralarında filizlenen aşk dikkatlerini çeker. Beklenmeyen bu durum nedeniyle Han So Yeon, Holo'yu test etmek için kullanılır.

Yoon Hyun Min'i de biraz araştırdım. 1985 doğumlu. 'Mama Fairy and the Woodcutter' adlı dizide sevdiğim başka bir oyuncu olan Seo Ji Hoon ile rol alıyor. Bu diziye de bakmayı düşünüyorum.




24 yorum:

  1. Tatlış bir diziydi, ben de severek izledim :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaaa çok hoş bir diziydiii, Holo'yu daha çok sevdim ben aynı kişi olmasına rağmen ihihih :D Aldığın replikler çok hoş ya.. Güzel sahneler vardı, başarılı bir yapımdı...

    Yazı için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  3. Ben çok Kore dizisi izlemiyorum ona rağmen güzeldi :) teşekkürler yazınız için! 😊

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı bir diziydi ama 6. bölümden sonra sıkılmaya başladım.

    *SPOILER*

    Özellikle Holo'nun gidip geri gelip geri gitmesi falan bayağı bir sıktı. Sonu güzel bitti. ChanSung ve YooJin'in evlenmesi aşırı şaşırttı beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt, bazı sahneler her dizide olduğu gibi sıkıyor insanı.

      Sil
  5. aldım listeye izleriim :) ay iki yenim kore dizisi var, biri the king eternal monarch diğeri de the world of married couple, ikisi de nefis yaa, ilkinde lee min ho var ikincisi ise çok heycanlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Lee Min Ho'nun dizisini gördüm ama pek ilgimi çekmemişti. İkincisinin konusuna bakayım bir :D

      Sil
    2. şeye de bak o zaman. when the love blooms, yarın başlıyoooo :)

      Sil
  6. kore dizileri ( kalp) pc den bulamadım simgeyi :)))

    YanıtlaSil
  7. Yine minnoş bir kore dizisi <3

    YanıtlaSil
  8. Woooo
    Awesome post
    Have a lovely day too =)

    YanıtlaSil
  9. baak son yazımağğğğ :)

    YanıtlaSil
  10. yaa geçenlerde de birkaç yerde gördüm listeme almıştım unutmuşum şimdi okuyunca hatırladım yaa çok merak ediyoruum :)

    YanıtlaSil
  11. Araya zaman girince geri başlaması kolay olmuyor. Keyifli seyirler :)

    YanıtlaSil