4 Ağustos 2018 Cumartesi

Kore // Web-Mini Dizi // We Are Peaceful Brothers

 Bu aralar Kore Dizisi olarak sadece mini dizi izlediğimi söylemiştim. Bir süre önce bitirdiğim We Are Peaceful Brothers mini dizisini sizinle paylaşmak istiyorum.
İzlerken bazı noktalarda kardeşlerimle aramdaki muhabbeti gördüm. Ne kadar kavga etsek de yine zor zamanlarımızda ya da mutlu zamanlarımızda birbirimizin yanında oluyoruz. Birbirimizden nefret ederken birbirimizi çok seviyoruz. Ben nefretin içinde sevginin barındığını düşünüyorum. Sevdiğin insanın hoşlanmadığın yönlerinden nefret etmek gibi ya da sevdiğin kişi seni hayal kırıklığına uğrattığındaki nefret duygusu gibi.
İzlerken eğleneceğiniz bir mini diziydi. Bence bu diziye ikinci bir sezon gelse daha güzel olur.


Gıcık kardeş örneği vol.1

Bölüm Sayısı :
15

Bölüm Süresi :
5 Dakika 
Kanal : Naver TVCast
Yayın Yılı : 2017
Tür : Komedi, Gençlik, Aile
Oyuncular ;
Steven Noh
Kim Min Kyu
Kim Da Ye
Kim Chae Eun
Konusu : Lee Yoon ve Lee Sang iki erkek kardeştir. İkisi birlikte yaşamaktadır, fakat farklı kişiliklere sahiptirler. Büyük abi Lee Yoon bir tasarımcıdır. Küçük kardeş Lee Sang ise ; bir öğrencidir.


Lee Sang çok şekerdi. Karakterine çok yakışmış.


Gıcık kardeş örneği vol.2



10 yorum:

  1. Kore yapımı filmler ilgimi çekiyor, dizi izleyecek sabra hiç sahip olamadım sanırım.
    Yine de kızıma önerebilirim :-)

    Teşekkürler paylaşımın için :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun dizileri izlemekte zorlanıyorum.
      Ben teşekkür ederim yorumunuz için. :))

      Sil
  2. eğlenceli hımmmm aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar mini dizi arayışındayken yazını okumam süper oldu yaa :)) ilk fotoğrafta çocuğun gülüşünü görünce hemen izlemeliyim dedim. :D Not aldım, muhakkak bakacağım, tavsiye için teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülüşü çok güzel değil mi amaa :D
      Yorumun için ben teşekkür ederim :D

      Sil
  4. Çok güzel bir mini diziydi. Kardeşi olanların izlerken deli gibi kendini göreceği ve eğlenceli türdendi. İzlerken çok eğlenmiştim ^-^

    YanıtlaSil
  5. uzun dizi izlerken sıkılınca uyuyon o zaman de mi amaaağğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok uyumuyom, sardırmaya başlıyom o zaman da tabi diziyi izlemenin bi anlamı olmuyo 😂 ama uykumda gelmiyor değil hani 😂

      Sil