26 Mart 2016 Cumartesi

Dizi // Tayland // Full House

Film dedim mi, Tayland filmleri aklıma gelir ilk. Dizi konusunda hiç Tayland dizisi izlememiştim, Full House'ı görünce başlayayım dedim.
Dizi Adı : Full House
Yıl : 2014
Bölüm Sayısı : 20
Ülke : Tayland
Tür : Romantik, Komedi
Oyuncular
Pirat Nitipaisalkul
Sushar Manaying
Autasda Panichkul
Ja Nesuda Parnto

Konusu : Om-Am ünlü bir senarist olma hayaliyle yaşar. Bir gün ablası ve ablasının sevgilisi Om-Am'in Kore'ye tatil hediyesi kazandığı yalanını söylerler. Nedeni ise, gizlice oturdukları evi satmak içindir. Om-Am uçakta ünlü dansçı Mike ile yan yana oturuyordur. Mike'ın ünlü biri olduğunu bilmemektedir. Daha sonra Kore'ye varır, parkta Taylandlı bir adam ile tanışır, bütün gün onunla eğlenir. Otele vardığında kötü bir olayla karşılaşır. Otelde kalma süresinin 5 gün olduğunu biliyordur fakat görevli 2 gün olduğunu söyler. Diğer 3 gün ne yapacağını bilemez. Uçakta karşılaştığı Mike ile aynı oteldedir. Onun yanına gider ve yardım ister. Mike ilk başta yardım etmez. Daha sonra Om-Am ona rol yapar ve kendini acındırır. Mike ona yardım eder. Tekrar Tayland'a döndüklerinde Om-Am evine geldiğinde evinin başkasına satıldığını öğrenir. Evi satın alan kişi de Mike'dır. İkisinin asıl maceraları şimdi başlar.


Hay Maşallah çenen bir dursun, oğlum. Çenesi durdu da kendi de mükemmel bir yerde durdu.

Bunlar n'apıyor ya? Oğlum deli misin sen? Poposuna da vurdun kızın, çok ayıp.

Evet, hemde feci. Oğlanı kandırmaya çalışıyor ama bence çocuk yemeyecek gibi.

Birinin kendisine asılıp asılmamasına takmış kız.

Gitti çocuğun parmağı, kız hem suçlu hem güçlü, bir de tekme atıyor.

Seni seviyorum P'Guy.
Garanti ediyorsun, bu lafını unutma Mike. Kesin aşık olacaksın.
Ne halt yediğini bilmediğin için kızgın olmayacağını söylüyorsun ama bir bilsen nasıl kızarsın. Sevme şu kızı.

İki sandalye yetmez diyen sen kızım. Çocukta tabi dalga geçer ahahaha

"Bu iki yıl içerisinde, kim başka birini sevdiğini söylerse kaybeder." Bakalım, hanginiz önce aşık olacak? Bana sen gibi geliyorsun ama.
Mike'ın ifade, olamaz ya olamaz kız gördü.



"Eğer durmazsan, ben gün boyu çıplak kalacağım." Ve ardından sinsi bir gülüş. Abi nesin sen ya ahaha Güzel tehdit

Yatak için hırışırlarken bu pozisyona geldiler. Öpüşün!

Öpüşün artık.

Ben romantik bir şey beklerken adamın dediğine bak.

Nasıl böyle açık sözlü oldun diyeceğim ama kız da çok ısrarcı davranıyor.

İlerki bölümlerde sizi bolca romantik sahne bekliyor.

Sonunda 20 bölümlük Full House'ı bitirmiş bulunmaktayım. Biraz sonlara doğru sıkmaya başlamıştı. Ama genel olarak ikilinin aşk hikayesi güzeldi.






4 yorum:

  1. 'Ay çok merak ettim.' dedim sonra bölüm sayısını gördüm bütün merakım yok olup gitti. Çocuk daha doğrusu adam çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediniz mi bilmiyorum aradan yıllar geçti... Fakat izlemeye değer bir dizi.. :) Hayırlı geceler. 03.48 :)

      Sil
  2. bu diziyi nasıl izleyebilirim ?

    YanıtlaSil
  3. Arama motoruna 'Full House Tayland Türkçe İzle' şeklinde yaz, çıkan sitelerden uygun olanına tıklayıp izleyebilirsin. ^^

    YanıtlaSil