24 Nisan 2018 Salı

Hobby Soft Krem Günlük Nemlendirici Aloe Vera E Vitamini


Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum. Annem ameliyat olduğu için hastanede geçti zamanım. Bu konu hakkında fazla detay vermek istemiyorum. Bu sene yeterince yıprandım hastane konusunda. Allah hasta ve derdi olan herkese şifa versin, çok zor gerçekten. Son durumlar olmadan önce paylaşmayı düşündüğüm bir konu vardı vakit bulmuşken onu paylaşmaya karar verdim.
Geçenlerde Bim'e yeni ürün olarak Hobby markasının 20 ml'lik nemlendirici kremleri gelmiş. Bende gelen çeşitlerin hepsinden birer tane alıp denemek istedim. Aloe Vera, Böğürtlen Özlü, Zeytinyağlı, Gliserinli olarak 4 çeşidi Bim'de mevcut. Hepsini ayrı ayrı farklı konular altında paylaşmayı düşünüyorum. Aralarından en çok beğendiğim Aloe Vera idi. Şu ana kadar kullandığım nemlendirici kremlerin çoğu ellerimi, özellikle avuç içlerimi çok terletiyordu. Hep böyle farklı bir nemlilik beni rahatsız eden bir nemlilik oluyordu. Fakat bu krem ellerimi yumuşak yapıyor ama o rahatsız eden yapış yapış hissini hissettirmiyor. En çok sevdiğim yönü buydu.



Kokusu da çok hoş. Tam benim istediğim gibi ellerimi yumuşacık yapıyor ama ellerim vıcık vıcık olmuyor. Büyük boyunu almayı düşünüyorum. Tabi elimde bulunan kremler bittiğinde almam gerekiyor, daha paylaşacağım bir sürü krem var elimde.


8 yorum:

  1. Bende en çok bunu beğendim. :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu yüze sürersek bisey olurmu cildimi nemlendirmek icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El ve vücut kremi olduğu için bir şey olmayacağını düşünüyorum, fakat ben egzamadan dolayı yüzüme böyle kremler süremediğim için hiç yüzümde denemedim.

      Sil
  3. Ben yüzüme sürdüm . Bir şey olur mu diye araştırdım ama pek bir bilgi bulamadım.😵

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey olacağını zannetmiyorum, vücut içinde dediği için.

      Sil
  4. Peki hangi cilt tipleri için kullanılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kremi olduğu için her tipe uygundur diye düşünüyorum. Üzerinde 'şu tip için uygundur' tarzında herhangi bir belirtme yoktu. :))

      Sil