13 Haziran 2018 Çarşamba

Japon Kiraz Çiçeği Kolonyası - Eyüp Sabri Tuncer

Bimde gördüğüm Japon Kiraz Çiçeği Kolonyası'nı almadan edemedim. Kokusunu denemeniz paketinin içine siyah renkte kutu yapmışlar. Bu sayede kolonyanın kokusunu deneyebiliyorsunuz. Çiçek kokularını çok severim. Bu yüzden kokusu çok hoşuma gitti. Eve geldiğimde kolonyayı açıp bir deneyeyim dedim. Deneme kutusundaki kokudan daha net bir şekilde alıyorsunuz kokusunu ve size şunu diyebilirim; kokusuna aşık oldum. Kiraz çiçekli parfüm istiyorum. Zaten kokusu kolonyadan çok parfüm gibi hissettiriyor. 



30 Mayıs 2018 Çarşamba

Loreal Paris Excellence Intense Kit Saç Boyası 7.43 Tarçın Bakır

Bu sene daha önce hiç denemediğim şeyleri denedim. Çıkmayan ruj (sanırım mat ruj dedikleri şey) , kalıcı saç boyası, makyaj temizleme suyu gibi hayatım boyunca hiç kullanmadığım şeyleri denemedim. 
Kardeşim saçları renklensin diye saçlarına sürekli kına yakıyordu. Kına akıp gidiyor onun yerine kalıcı bir şey olsa daha iyi olur diye düşündü. Bu yüzden saçlarını boyamaya karar verdi. Hangi marka saç boyasını kullanmalıyım diye saçlarını boyayan arkadaşlarından tavsiye almış. Çoğu Loreal Paris'in saç boyasını kullanacaksan kullan yoksa başka saç boyasını kullanma demişler. 
Fiyatı 18 lira civarıydı. Fiyat gayet uygundu bizim için.

24 Mayıs 2018 Perşembe

Kore // Web - Mini Dizi // Thumping Spike

Uzun zamandır mini dizi izlemiyordum, vakit geçirmek adına mini dizileri araştırdım ve karşıma Thumping Spike çıktı. İkinci sezondan başlayacaktım. Birinci sezonun oyuncularını gördüğümde ilk sezondan izlemeye başlayayım dedim. Song Jae Rim'i We Got Married'den tanıyordum. Orada çok seviyordum. Bu diziyle ilk kez tam anlamıyla oyunculuğunu görmüş oldum. Bazı noktalarda oyunculuğunun eksikliğini fazlasıyla hissettim. Mimiklerinin yapmacık olduğu sahneler vardı ama onun haricinde iyiydi. Özellikle voleybol oynadıkları sahnelerde gerçekten fiziki açıdan ona çok yakışmış.
Genel olarak klasik bir romantik, gençlik dizi. Gençlik dizilerini seviyorsanız izleyebileceğiniz bir diziydi. Bazı noktalarda "Nasıl bir anda böyle oldu, ne ara bağladılar, noluyor yahu?" olmadım değil yani. Ama onun haricinde dediğim gibi eğlenceli bir diziydi.
Lee Hansol karakterini çok sevdim ve onun Son Soo Bin'e olan aşkı çok eğlenceliydi. 
Lee Tae Hwan'ı 5urprise 'dan tanıyorum, oyunculuğunu çok beğeniyorum. Buradaki karakteri ona çok yakışmış. Hem şapşal, hem erkeksiydi. Ve Jae Woong'u gizlice takip ettiği sahne en komiğiydi. Aşağıda paylaştığım fotoğraflı repliklerde görebilirsiniz o sahneyi. Kolay kolay gülmüyor ama gülünce çok sevimli bir hal alıyor.


22 Mayıs 2018 Salı

Orkid Platinum / Deneyen 10 Kadından 9'u Arkadaşlarına Öneriyor #Fikrimühim

Fikrimühim.com ' un bana hediye ettiği Orkid ürünleri başarıyla elime ulaşmış bulunmakta. Bana Fikrimühim.com ' dan gelen ilk deneme ürün olduğu için nasıl bir şey geleceğini bilemedim. Orkid Platinum'un 7 adetli olan paketi (yani tanıtım fotoğraflarındaki ürün) gelecek sadece sandım, sadece bunun için kargo gelmesi zahmetli olur filan diye düşünüyordum ki, bana ulaşan Mühimpaketimde beklediğimden çok ürün vardı.

MühimPaketimde yer alanlar :

1 adet Orkid Platinum normal ürünü
1 adet Orkid Platinum gece ürünü
10 adet Orkid Platinum ürün numunesi (arkadaşlarım için)
5 adet indirim kuponu (arkadaşlarım için)
Proje ile ilgili mektup
Projenin nasıl işlediğini anlatan mektup