26 Temmuz 2018 Perşembe

Kore // Web - Mini Dizi // Six Love Story

Size çok ama çok güzel minicik bir diziyle geldim. Türkçe altyazılı mini dizileri aratırken The Rose Turkey'in çevirdiği bu mini diziye denk geldim. The Rose grubundan Jaehyeong yer alıyormuş. Bölüm sayısının azlığını ve sürenin çok kısa oluşunu görünce hemen izledim. Keşke daha uzun olsaydı dedim fakat konuya ve gidişata göre süre uygun olmuş.
Çok fazla grup tanıyıp sevdiğim halde tanımak istediğim gruplar listeme The Rose'u da ekledim bu mini dizi sayesinde. 

Valla diyecek fazla bir şey yok, ben mini diziyi çok beğendim. Hatta ikinci bir sezonun da gelmesini istiyorum. Sizinde izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.
Bu arada adının neden Six Love Story olduğunu anlamadım. 




Tür : Romantik, Gençlik, Komedi 
Bölüm Sayısı :
Bölüm Süresi : 5 dakika
Yapım Yılı : 2018
Oyuncular;
Lee Jae Hyeong (The Rose)

Spoiler :
Sonunda ikilinin birlikte olup olmadığını anlayamamıştım. Fakat zannımca göre ikisi birlikte olacak. Kız dizinin sonunda "Platonik aşkı bitirmenin iki yolu vardır. Ya pes edersin ya da itiraf edersin" diyor. Kız itiraf edemedi, pes etti. Ama çocuk kıza itiraf etti ve mutlu son. 






28 yorum:

  1. Oha 20 dakikalik dizi mi yapmislar jdjebdjd ben bunu uca uca izlerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yapmışlar 😂 izle izle, çok güzeel :D

      Sil
    2. ağağağağağağğa çok güzeldiiiiiiiiii

      Sil
    3. Değil mi amaaa, dedim çok güzel diyeee :D

      Sil
  2. heey son yazıma bi bak amaaağğğğ :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bir diziye benziyor. Severim böyle minnoş dizilerii. :)

    YanıtlaSil
  4. selammm blogunu sevgili deep sayesinde keşfettim.. hemen takibe aldım banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum senin mini dizi tavsiyelerine birgün mutlak izliycem :)

    YanıtlaSil
  6. Önerilerin böyle beni can evimden vuruyor hep. Önce Yeo One'ın olduğu Spark şimdi de The Rose :D Bir de 20 dakikaymış, izlerim o zaman :D
    Yorumuna sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi önerilerim sayesinde can evinden vurulan birisi olması beni çok çok mutlu ediyor. :D Teşekkürler. :D Keyifli seyirler. :D

      Sil
  7. Deeptone blogunda yazmış, bir uğramak istedim :) Öncelikle blog başlığını pek sevdim, huzur veriyor :) Kore çılgınlığına henüz kapılmamış biri olarak bu mini diziye bir şans verebilirim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Bir de sadece 20 dakika olduğu için K-Drama izlemeyenlerin bir şans vermesi daha kolay olur. Ben çok romantik ve sevimli buldum, izlerseniz yorumunuzu çok merak ediyorum :D
      Size de neşeli sevgiler :))

      Sil
  8. 20 dk baya miniymiş :) Vakit bulduğum bir ara bakmak isteyebilirim.
    bu arada deepten geldim banada beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. en hızlı keşifçiiiii :)

    YanıtlaSil
  10. moon lovers (aşka yolculuk) çokoş yaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeldi fakat acayip kısaydı. Keşke biraz daha uzun olsaydı. >.<

    YanıtlaSil
  12. ay ben sonunu hüzünlü anlamıştım amağğğ demek ki değilmiş hee :) dört hikaye vardı de mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 hikaye olan click your heart :))
      Sonunu çoğu kişi hüzünlü anlamış sanırım bi ben mutlu son olarak düşündüm

      Sil