24 Mart 2016 Perşembe

Running Man / 205.Bölüm

205. bölümü daha önceden izlemiştim ve çok komik bulmuştum, izlerken çok eğlenmiştim. Tekrar izleyip yorumunu yapacağım.



Konuklar : Baek Ji Young, Fei(Miss A), Hong Jin Young, Kang Seung Hyun, Gooj Joo



Konusu :  Üyeler yarı zamanlı işe başlayacaktır. Her görevin sonunda üyelere yurt hayatında ihtiyaç duyduğu bir ödül verilecek. Final görevini kazanan takım tüm parayla evine gitmeye hak kazanacak.

Takımlar
1.Takım : Fei, Hong Jin Young, Haha, Gary, Jungkook, Baek Ji Young

2.Takım : Song Ji Hyo, Gook Joo, Kang Seung Hyun, Jae Suk, Suk Jin, Kwang Soo


Kız deyince hepsinin dibi düşüyor.
Tabi gelen kızlar güzel mi olacak orası meçhul.


Doğrusu bu kadına bayıldım. Çok farklı bir kişiliğe sahip.


Yüzü gülüyor ama içinde tufan esiyor. Hemen Jungkook'a yumruğunu savurdu.

Gary ve Kwang Soo yine iş başında. Gary Hong Jin Young'u övüyor ve ona asılıyor. Kwang Soo ise Jae Suk tarafından Gook Joo'ya yamanmaya çalışılıyor.


Hepsi sırayla Jungkook'a emir şeklinde tavsiye verdi.
Baek Ji Young : Çok yukarı atma!
Hong Jin Young : Bunun yarısı kadar at!
Fei : Biraz çömel.

Jungkook su dolu balonu yakalamadığın da hepsi çıldırarak bağırıyor.

[Haha neden böyle endişeli duruyor?]
Gook Joo'ya yaklaşır ve kulağına bir şey fısıldar.
Gook Joo hiç vaikt kaybetmeden Haha'nın kulağına söylediği şeyi dışarıya söyler.
Ve Haha gülme krizine girer. Haha'nın endişeli görünmesinin sebebi tuvaletinin gelmesidir.


Bu kadını da ayrı bir sevdim, oturuşa bak hele. Sincanlı bebeler gibi.


O sadece koca bir karpuz parçası, hani nerede çekirdeği? Ahaha
Bu kadına bayıldığımı söylemiş miydim? Karpuzu çalıyor, çok mu acıtın yavrum sen?

Baek Ji Young'un sesli konuşmaları, tavırları, her şeyi çok komikti. Bu bölümü kaçırmayın, izleyin.

Gook Joo çoğu fiziği iyi kişiden daha güzel ve duygulu dans ediyor. Eğer onunda fiziği iyi olsaydı, daha iyi bir yerlerde olacağına inanıyorum.

Çok eğlenceli bir Running Man bölümüydü, izlemenizi tavsiye ederim.



2 yorum: