27 Mart 2016 Pazar

Tek Bölümlük Anime // Hotarubi no Mori e

Kardeşimin önerisiyle bakmaya başladım.

Tür : Doğaüstü
Bölüm Sayısı : 1
Yıl : 2011
Konusu : Hotaru yazları büyükbabasının yanında kalmaya gider. Bir gün yine yaz günü ormanlık alanda kaybolur. Ormanlık alanda birisi görür. Hotaru ondan yardım ister. Ona yaklaşır ve dokunmak ister. Fakat Gin geri çekilir. Hotaru ve Gin'in hikayesi böyle başlar.



Allah'ım ya o ne biçim bir ifade?

Küçük bir şok yaşadım açıkçası agagaga


İnsan olmana rağmen sen daha tuhafsın kızım.

Bitti, nasıl bittiğini anlamadım bile. Çok güzeldi. İzlemenizi tavsiye ederim. Sonunda şok olacaksınız. Ben daha farklı bir son beklemiştim ama yine de güzel bitti. Güzel ama kötü bir sondu.


6 yorum:

  1. Bakacağım mutlaka canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende izledim ve bayıldım ^^ Ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  3. Favorilerim arasında... başta bende of 45 dk kim bakcak demiştim ama sonunda nedenn bitttiiğ diye üzüldüm... ellerine sağlık:*

    YanıtlaSil