21 Mart 2016 Pazartesi

Kore // Web - Mini Dizi // Delicious Love


Dizi Adı : Delicious Love (Lezzetli Aşk)
Bölüm Sayısı : 6
Kanal : Naver Web Drama
Yönetmen : Sean Lee
Tür : Romantik, Yemek
Oyuncular
Gongchan (B1A4)
Moon Gayoung
Kim Yoomi
Kim Heejung

Konusu : Konu genel olarak aşkın ve yemeğin ortak noktalarını, yemek yeme şekline bile aşık olmayı gözler önüne serecek.
Sungjoon Jeju Adası'nda bir restoranın aşçısı ve sahibidir. Dizide üç kız var. Bu üç kız Soojin Sungjoon'un restoranında çalışandır ve Sungjoon'dan hoşlanıyordur. İkinci kızımız ise, zengin olan genç bir bayanın sürekli restorana yemek yemek için gelen kişidir. Üçüncü kişi ise, Sungjoon'un eski kız arkadaşıdır. Sizce Sungjoon bu üç kız arasından hangisini seçecek?

Spoiler Soojin'i yani Moon Gayoung'u önceden de tanıyordum, dizimizin içinde onunda rol aldığını görünce çok sevindim. Fakat Sungjoon yani Gongchan malesef bu kızımızı seçmiyor ve kızımızı seçmeyerek beni üzüyor.
Zengin kızı seçmesi beni kahretti. Açıkçası sırf yemek yiyişi ve yemek yerken güzel olmasına aşık olması biraz değişikti. Fakat dizimizin adından da anlaşıldığı gibi konu yemek ve aşk. Bu kıza aşık olması normaldi.
Gongchan'a bu rol çok yakışmış, gözüme çok yakışıklı göründü.

2 yorum:

  1. 4 bölüm izledim ve unuttum sonra bu diziyi izlediğimi.Şimdi resmi görünce aklıma geldi canım. Son 2 bölümü izliyim bende :)

    YanıtlaSil
  2. Sen böyle deyince aklıma benimde yarım bıraktığım mini dizi geldi. :D

    YanıtlaSil