3 Temmuz 2019 Çarşamba

Kore // Web-Mini Dizi // The Miracle

Dizinin bir kesitini görmüştüm fakat çeviriyi bulamamıştım. Geçenlerde Netflix'te çevirinin mevcut olduğunu gördüm. Hemen izleyeyim dedim. Bölümleri kısa olduğu için, bir de ben sardırmayı sevdiğim için, kısa bir sürede bitirdim diziyi. Bazı yerler tam oturmamış, yani olayların gidişatı filan hoşuma gitmedi. Sanırım bunun sebebi dizi kısa olduğu içindi. Vücudu değiştiren karakterlerin birbirine zıt kişilikte iki kardeşin olması güzel bir fikir olmuş. Kardeşlerden idol olan Kwon Si Ah'a sonlara doğru üzüldüm. Kendini kaba göstererek içindeki iyiliği saklıyordu. Aşk olayının gidişatı da pek hoşuma gitmedi. Olaylar çok çabuk gelişti, bu durumu da sürenin az olmasına bağlıyorum. 
 Genel olarak benim hoşuma gitmedi. Fakat sizin hoşunuza gidebilir belki, izleyip karar verin bence.

Yapım Yılı : 2016
Tür : Romantik, Komedi, Fantastik
Yönetmen : Kwon Jin Mo 
Senaryo : Ahn Aho Kyung 
Yapımcı : Naver TV Cast
Süre : 15 dakika
Oyuncular ;
Hong Yoon Hwa
Yang Hak Jin
Kim Dong Hyun (Boyfriend)
Kim Na Hyun (Sonamoo)
Kim Ji Sung

Konusu : Dizi ünlü oyuncu ve popüler bir kız grubu üyesi olan Kwon Si Ah ve onun içine kapanık ikiz kız kardeşinin bedenlerini değiştirmesini konu alıyor.


8 yorum:

  1. Son yıllarda hem müzik sektöründe K-POP hem de kore dizileri ele geçirmiş durumda. Ama itiraf edilmeli ki bazıları gerçekten de çok güzel olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her yerde her şeyde kötü olan şeyler olabiliyor. :))

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  3. piku piku bu kalsın madeem :)

    YanıtlaSil
  4. İnstagram keşfetimde sürekli görüyordum ama bakmak gelmemişti içimden :) Demek beğenmeyeceğim içindi :)

    YanıtlaSil