11 Mart 2016 Cuma

Yemek // Kolay Kurabiye Tarifi

Önclikle merhaba, ben yemek yapmaktan pek anlamam ama bu aralar kekti şuydu buydu, mutfakla çok ilgilenir oldum. Bugünki konumuz kolay bir kurabiye yapımı.





Malzemeler :
Yarım paket katı yağ
1 tane yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 kaşık yoğurt
1 paket vanilya
1 su bardağı nişasta
2 su bardağı un
Yarım paket kabartma tozu

Yapılışı : 
Öncelikle katı yağ yani margarini, yumurtayı, vanilyayı ve kabartma tozunu kabımıza ekliyoruz. İyice karıştırıyoruz. Daha sonra geri kalan diğer malzemeleri ekliyoruz ve iyice karıştırıyoruz. Kabın içinde hamurumuzu iyice yoğuruyoruz. Daha sonra hamurumuza küçük küçük şekiller veriyoruz. Ben yuvarlak yapmayı tercih ettim. Daha sonra üzerini süsleyip fırına veriyoruz. Pişince işlemimiz tamam oluyor. Afiyet olsun.






2 yorum:

  1. Mantar Kurabiye diye yapıyor benim annem..Ellerine sağlık.Takibe aldım :)

    YanıtlaSil