19 Ağustos 2018 Pazar

Mini Dizi // Kore // You Drive Me Crazy!

Kim Seon Ho favori oyuncularımdan. Geçenlerde sürekli bu dizisinden kesitler karşıma çıkıyordu. Araştırmadan izleme listeme almıştım. Bölüm sayısını görünce şok oldum ve üzüldüm. 4 bölümcük...çok az. Seon Ho Beyi daha çok görmek isterdim, Seon Ho'nun dizideki karakteri çok tatlı ve komikti. Bu dizi sadece 4 bölüm olmamalı! Kim Seon Ho gibi kaliteli bir oyuncu artık parlamalı! Bu diziden sonra izlemek istediğim dizi ise; yine Seon Ho Beyin oynadığı bir dizi. (Vakit bulursam tabi, pek sanmıyorum ama.) Adı : Strongest Deliveryman. Sanırım bu beye gittikçe bağlanıyorum. Bütün oynadığı dizileri izlemek istiyorum. 
Diziye gelince ; öncelikle oyuncuların hepsi karakterlerinin hakkını vermiş. Konusu da, gidişatı da, estetik olarak da güzeldi.
Kim Sung Joo'yu bir yerlerden gözüm ısırıyordu, araştırınca The Liar and His Lover dizisinde oynadığını öğrendim. Ben çoğu Kore dizisini izlemediğim halde biliyorum. Kim hangi dizide oynamış, dizinin hangi sahnesi popüler olmuş bunları hep biliyorum. Bende kendime bu konuda hayret ediyorum. Yani The Liar and His Lover dizisini izlemedim daha.

Neyse Sung Joo beye geri gelelim; bu dizide şarkı söylüyor, Sesi gerçekten çok hoştu. Yanında bir de oyunculuğu da iyiydi.
Genel olarak dizi izlenmeye değer güzel, kısa bir diziydi.





Diğer Adı : I'm Crazy, for You!
Tür : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 4 
Süre : 32 Dakika
Yapım Yılı : 2018
Yönetmen : Hyun Sol Ip 
Senarist : Park Mi Ryeong 
Yayın Kanalı : MBC 
Oyuncular;
Kim Sun Ho
Lee Yoo Young
Kim Sung Joo (UNIQ)
Ryu Hye Rin
Park Hyo Joo
Ahn Ji Hoon
Lee Hwi Hyang
Konusu : Dizide Fransızca çevirmeni olan Eun Seong karakterinin her şeye cesurca bakmasına rağmen öngörülemeyen bir tarafı vardır. Eun Seong üniversitede tanıştığı Kim Rae Wan ile oldukça iyi arkadaştır ve erkek olan tek arkadaşıdır. Kim Rae Wan karakteri ise; yükselen bir sanatçıdır. Özgür bir ruha sahip olan Rae Wan onunla ilgilenen her kadına açık çapkın birisidir. Eun Seong’u asla bir kadın olarak düşünmemiştir ancak bir gecede bu bakış açısı değişir. Aşk hayatı ve iş hayatı istediği gibi gitmemeye başlar.



9 yorum:

  1. şirin gözüküyoooo olabiliir çerezlik. bi de şey çokoş bal, whats wrong with secretary kim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çerezlik güzel bir dizi :D Eveet o da var bakmak istediklerimin arasında ama bir türlü bakamıyorum dizilere ;(

      Sil
    2. uzun dizilere mi bakamıyoooon seeen :)

      Sil
    3. Çok çabuk sıkılıyorum ya ondan :D

      Sil
  2. Ya var ya bu diziyi izledim ama yazamadim bi turlu bloga iyi bir dizi film tadinda 🤗😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz yaz yorumunu merak ediyorum :D
      Evet tam film tadında bir dizi :D

      Sil
  3. Ay çok merak ettim, çok minnoş duruyor. Hem de 4 bölümcük bir film uzunluğunda ehehe keşke böyle diziler netflix'te de olsa, orada çok kolay seyretmesi, donma sıkıntı olmuyor seri seri seyrediyorsun :)

    YanıtlaSil