11 Ağustos 2018 Cumartesi

Isana Peel Off Maske // Isana Soyulabilir Maske

Bugün Rossmann'e birkaç ürüne bakmak için girmiştim. Gitmişken yüz maskelerine de bakayım dedim. İçeride bir sürü Isana markası vardı. Markaları pek bilmediğim için Isana markasının Rossmann'in kendi ürünü olduğunu bilmiyordum. Ürünü bende deneyeyim diye Isana Peel Off Maske'sinden aldım. Ürün 2 kullanımlık. İçerisinde alo vera ve şeftali özleri içeriyormuş. Alo vera olunca zaten beni baştan etkiledi. Alo veralı olan Hobby'nin Günlük Nemlendiricisi beni fazlasıyla tatmin edince alo veralı olan ürünlere ilgim var.

(Ve beni kahreden, uykularımı kaçıracak kadar mutluluğumu yok eden bir şey oldu. Yaşamdan tek zevk aldığım şey olan fotoğraf çekimini sadece telefon ile yapıyordum ve...telefonumun arka kamerası bozuldu. Bu fotoğraf iyi hali...) 

Kullanım şekli; 
Cildinizi temizledikten sonra eşit olarak bolca yüzünüze sürünüz; göz ve dudak bölgesi hariç. 10 - 15 dakika bekledikten sonra maskeyi kenarlarından tutup ortada çıkacak şekilde cildinizden ayırın. Kalıntıları ılık su ile yıkayın. 

Vaatleri;
gözenekleri derinlemesine temizler, nemlendirir ve yeniler. 
Maskeyi çıkarırken, makyaj ve ölü deri kalıntıları da giderilir. Cilt temiz ve pürüzsüz bir görünüme kavuşur.
Vaatlerini çok güzel yerine getiriyor. Maskeyi çıkardığımda üzerinde kalıntılar vardı. Ayrıca maskeyi çıkarınca cildi ovuşturunca da kalıntılar çıktı. 
Fiyatı da uygun, 5 lira. Fiyatına göre çok iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum. Isana markasının farklı maskelerini de denemeyi düşünüyorum. 
Kardeşim kullandığında ise; yüzüme uhu sürmüşüm gibi hissettiriyor, çok rahatsız edici dedi. 

10 yorum:

  1. Ben de geçem hafta alıp kullandım fena değil gerçekten

    YanıtlaSil
  2. alalı bir yıl oldu da becerip zaman yaratamadım kendime
    Ömrümde bir kez olsun yüz maskesi denemek istiyorum :-)

    Azimliyim başaracağım

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Böyle heveslenip alıyorum bir kere deniyorum gerisi gelmiyor, maske olayı beklemeyi gerektiriyor, nerde ben de o sabır :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genelde denemek adına alıyorum, ama üşeniyorum :D Çok haklısınız bekleme olayı yorucu

      Sil
  4. Kokusu aynı kas gevşetici jellerinki gibi, sürülüşü ve soyuluşu da aynı uhu gibi ama ben sevdim.

    YanıtlaSil