6 Temmuz 2018 Cuma

Yerli Dizi // Darısı Başımıza

Fragmanını ilk izlediğim zamanki duygu ve ilk bölümü izledikten sonra fragmanı izlediğim duygu birbirinden çok farklı oldu. Sizde benim bahsettiğim sırayla izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız.
Dizi tam bir yaz klasiği olmuş. Bence yaza uygun, izlerken vaktimizi güzel geçireceğimiz bir şekilde olmuş. Romantik komedi dizilerini seviyorum ve bu konuda gerçekten hakkını vermişler.
Romantik komedi dizilerinin konusunun alt yapıları hep aynı tarzda olduğu için dizilerin gidişatına, oyuncularına ve özellikle repliklerine önem veriyorum.
Oğlan ve kızın tanışma kurgusu bence çok eğlenceliydi. Kadın başrolü oynayan kişiye pek ısınamadım ve oyunculuğunun biraz eksik olduğunu düşünüyorum.
Rüya ve Merter'in sahneleri, Rüya ve ailesinin (annesi ve erkek kardeşi) sahneleri de eğlenceliydi. Yani anlayacağınız genel olarak eğlenceliydi (özellikle Rüya'nın bulunduğu sahneler) fakat bazı oyunculardan hoşlanmadım.
Rüya karakterini gerçekten çok sevdim, eğlenceli ve farklı bir karakter.
Klasik aşk dizilerinden farklı olan yönü kızın şapsal, sakar birisi olmayışı. Erkek başrolün ise soğuk nevale, kendini beğenmiş bir karakter olmaması. Beni dizide baymayan en önemli unsurlar bunlardı.
Büyükler işin içine girince entrika, kader filan da girmeye başladı.
O onun çocukluk arkadaşı, öbürü onun kuzeni, esas oğlan ikinci oğlanla kardeş. Pek hoşlanmadım bu kısımdan, ne saçmalıyor yahu bunlar dedim. 
Ama gençlerin bölümü devreye girdiğinde izlenmeye değer, eğlenceli bir dizi.
Bu arada Ozan Dolunay'dan da özel olarak bahsetmek istiyorum. Kendisini ilk kez Lise Devriyesi'nde görmüştüm. Bu dizideki Ozan karakterine yakıştığını düşünüyorum. Soğuk nevale bir karakter olsaydı pek yakışmazdı. Fakat sıcakkanlı, düşünceli erkek rolünde olması ona yakışmış.

Spoiler : Ya inanmıyorum iki erkek kardeş aynı kıza aşık. En sevmediğim şey. Bu ana kadar her şey mükemmeldi. Tabi bakalım bu olayı nasıl devam ettirecekler. Fazilet Hanım ve Kızları gibi olmaz inşallah.


Yapım : Gold Film
Yönetmen : Barış Yök
Senaryo : Deniz Dargı
Oyuncular ; 
Ozan Dolunay
Elif Doğan
Açelya Topaloğlu
Devrim Yakut
Özgün karaman
Nergis Kumbasar
Sevinç Erbulak
İbrahim Kendirci
Dilek Çelebi
Ulvi Alacakaptan
Burak Can
Yüksel Ünal
İlay Erkök
Eda Başlamışlı 
Gizem Ergün

Konusu : Ömrünü çocuklarına adamış, fedakar bir anne olan Zerrin Yılmaz’ın hayattan beklediği tek şey; çocuklarının mutluluğudur. Büyük kızı Rüya’nın evleneceğinden umudunu kesmiş, en küçük oğlu Serkan daha lisede, ortanca kızı Öykü ise yurt dışında, işinde gücündedir. Zerrin, çocuklarının mürüvvetini yakın zamanda görmeyi hiç beklemezken, Öykü erkek arkadaşının evlenme teklifi ettiğini söylüyor ve dünyalar Zerrin’in oluyor. Öykü, yurt dışında tanıştığı sevgilisini ailesine tanıştırmak için gün sayarken, evlilik haberini alan Zerrin boş durmuyor. Kız evlendirmek kolay değil tabi bu işin hazırlıkları var, kınası var. Zerrin, kızının evleneceğini dosta düşmana inat, yedi düvele duyuradursun sürpriz yapmak için seyahatinden 1 hafta erken dönen Öykü, asıl sürprizle karşılaşan taraf oluyor. Kalbi paramparça olan Öykü’nün yardımına biricik ablası Rüya koşuyor koşmasına ama Zerrin’i durdurabilmek ne mümkün! İstanbul’da işler zıvanadan çıkmak üzereyken İzmir’deki Öykü’nün yolu Ozan’la kesişiyor. Hiç tanımadığı bu yabancı adam, Öykü’nün yaşadığı en kötü günü mucizevi bir şekilde iyileştiriyor. Derken hayat çelmesini Öykü’ye bir kere daha takıyor ve annesinin ondan beklediği gibi Cem’le evlenmek üzere İstanbul’a dönüyor. Kız isteme günü gelip çatıyor. Zerrin mutluluğunu kimsenin bozamayacağını düşünürken, karşısında ezeli düşmanı Canan’ı buluveriyor. Öykü ise aşktan kaçarken, belanın tam ortasına tepetaklak düşüyor. Olayların ardı arkası kesilmezken herkesin dilinde hep aynı cümle dolanıyor; darısı başımıza. 

4 yorum:

  1. Fazilet hanım ve kızları gibi olursa😱 bende öyle olmasın istiyorum. Bakalım izleyip görcez.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle olursa hiç hoş olmaz. Aynen izleyip öğreneceğiz. :D

      Sil
  2. Yaa Baba Candır'daki Emrecan varmış dizidee. Bir şans veririm onun için ehehehe. :)

    YanıtlaSil