24 Temmuz 2018 Salı

Diadermine 3'ü 1 Arada Temizleme Suyu 'Yüz+Göz+Dudak'

Özel günler haricinde makyaj yapmadığım için makyaj temizleme suyu da kullanmıyordum. Islak mendil ile temizlemek yetiyordu, biraz zorlayıcı olsa da. Bir ay önce Bim'e Diadermine ürünleri gelmiş, makyaj temizleyici mendil filan vardı. Bende hepsini bir anda alamayacağım için sadece temizleme suyunu aldım. 
İlk kez kullandığım zaman gözlerimde kullanmaya korkmuştum. Benim gibi korkak olmayın, yeniliklere kapalı olmayın. Gözünüzde dahil yüz ve dudağınızda rahat bir şekilde kullanabilirsiniz. Bir sorun yaratmıyor.
Ayrıca ilk kullandığım zamanlar bu temizleme suyuyla 
makyajı temizledikten sonra yüzümü duru su ile yıkıyordum. Çünkü yüzüm yapış yapış oluyordu. Bir gün ablam yüzünü bu temizleme suyuyla temizledikten sonra duru su ile yıkamamıştı. Bende ona niye yıkamadığını cildine zarar verebileceğini söylemiştim. O da bana arkasında günlük sabah akşam kullanılması önerilir yazdığını ve besleyici olduğunu söylemişti. Arkasını okumak hiç aklıma gelmemişti. Son bir aydır fazlasıyla dalgınım. Arkasındaki yazıyı güzelce okuduktan sonra bu yazıyı yazıyorum, merak etmeyin. :D 

Benim kullandığım tüm cilt tipleri için.
Vaatlerine gelelim ;
Makyajı temizler ✓ 
Cildi arındırır & taze ve ışıltılı bir görünüm kazandırır ✓
Suya dayanıklı makyaj dahil tüm makyajı ve kiri yüz, göz ve dudaklarınızdan tek bir adımda temizler. 
"Tek bir adımda temizler" Maalesef tek bir adımda temizlemiyor, biraz uğraştırıyor. Ama onun haricinde cildimi tahriş etmemesi beni mutlu ediyor. Çok hassas bir cildim olduğu için (daha önce bahsetmiştim egzamam var) çoğu şeyi kullanamıyorum.
Bu arada ben aldığımda fiyatı 10 TL idi.

11 yorum:

  1. pikuuuu saoool faydalı bilgiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Kokusu çok güzel ve cildi yumuşacık yapıyor. ^.^

    YanıtlaSil
  3. diadermine kesinlikle alerji, egzama yapmıyor, ve garnier micellar gibi yapış yapış yapmıyor. bende bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egzama genetik bir hastalık. :D
      Evet, alerji yapmıyor. Bende çok sevdim bu yönden. :D

      Sil
    2. Ben ellerimde egzama problemi yaşadım. Ailemde daha önce egzama yaşayan kimse yoktu. Aynı zamanda alerjik reaksyonlara karşı da çoğu temizleme ürününden uzak kaldım. Diadermine ürünleri o konuda iyi.

      Sil
    3. Anlıyorum, geçmiş olsun. ^^
      Benim yüzümde egzama var ve doktor genetik olduğunu söyledi. Ailemde tanıdığım 3 kişi de var. İkimizin ki farklı türlerde egzama olmalı.


      Sil
  4. Selam, ben de ilk fırsatta güzel blogunuzu okuyup haymedicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende ilk fırsatta sizinkine geleceğim. :D

      Sil