14 Temmuz 2018 Cumartesi

Rexona Roll On Motionsense Shower Fresh

Malumunuz havalar çok sıcak. Bu nedenle çok fazla terliyoruz. Bu yüzden bizim yardımımıza koşan deodorantlardan birisini önereceğim. Açıkçası ben bu yaza kadar hiç terlemiyordum. Neden bilmiyorum ama bu yaz çok fazla terlemeye başladım. Bu nedenle bende deodorant kullanmaya karar verdim. 


Pek bilmediğim için bir arkadaşımdan tavsiye aldım hangisini almalıyım diye. Kendisi yıllardır Rexona kullanıyormuş. Bana da Rexona önerdi. Onun tavsiyesiyle Rexona almak istedim. Deodorantın sprey olanlarını almak istedim. Fakat arkadaşım onları kullandığında terlediği zaman deodorant ile ter kokusu birleşince çok kötü bir koku oluştuğunu söyledi. Beni bu şekilde ikna etti ve roll on aldım. Koku konusuna gelince ağır olmayan kokular sevdiğim için Rexona Shower Fresh'i aldım. Kokusu hoşuma gitti. Açıkçası çok sıcak havalar olmayınca hiç terletmiyor. Çok sıcakta çok yorulduysanız terliyorsunuz ama kötü kokular oluşmuyor. Roll on kullanmayı hiç istemiyordum ama alışmaya başladım. Şimdi severek kullanıyorum. 
Fiyatı da 10 lira civarı bir şeydi. Fiyatına göre bu kadar iyi olması da şaşırtıcı doğrusu. Arkadaş tavsiyesi sağolsun ilk kez deodorant kullanıyor oluşumda iyi bir deodoranta denk geldim. Kötü bir deodoranta denk gelmiş olsaydım, benim için fazlasıyla hayal kırıklığı olacaktı.


6 yorum: