22 Temmuz 2018 Pazar

DAY6 Şarkıları Türkçe Çeviri by Taenry

Taenry  kullanıcı adlı kardeşim İngilizcesini geliştirmek adına çeviri, altyazı gömme vs yapıp videolarını kanalında paylaşıyor. lyricstranslate adlı bir sitede de çeviri yapıyor.
Taenry sağolsun DAY6'in şarkılarını ilk zamanlar dinlemediğim halde biliyordum. Çocukların yaptığı coverları bile dinliyor. Bende zamanla dinlemeye başladım derken bütün şarkıları telefonumda yer edindi. 

I Need Somebody

Jae - I'm Stupid For You

Sing Me

Şuraya bir de DAY6'in son çıkardığı şarkıyı bırakayım. Kesinlikle dinleyin, çok güzel.

Shoot Me

10 yorum:

  1. Day6 müthijli bir grup ya, myday olduğum için demiyorum bak ben bu yüzden myday oldum :D

    YanıtlaSil
  2. heeeey saooool şarkı önerileri en sevdiğiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sever misinnn? Arada böyle şarkı önerileri yapayım tekrar o zaman :D

      Sil
    2. ay tabiiii yap yap dinlerim müzşk seçkilerime de koyarıııım holeey :)

      Sil
    3. Müzik keşfine bayılırım, keşfetmek istediğimde senin müzik seçkilerine de göz atıyorum hep, çok iyi oluyor :D

      Sil
  3. Çok mutlu oldum bunu görünce, geceme güzellik kattın. Çok teşekkür ederim. ♥

    YanıtlaSil
  4. Moralimin bozuk olduğu bir gün bir arkadaşım bir kaç şarkı atmıştı. O gece o şarkılar o kadar renkli ve huzur vericiydi ki, müzikten daha önce o kadar etkilendiğimi pek hatırlamıyorum. Attığı şarkılardan birisi DAY& grubuna aitti. Müziklerimde sürekli açıp dinliyordum sonraki günlerde. Sonra yine aynı gruptan ama arkadaşımın attığını hatırlamadığım bir şarkı çıktı karşıma müziklerimde; I need somebody. Grubun diğer şarkılarına bakmadım :') ama bu iki şarkı beni o kadar mutlu ediyor ki, biraz kendimi görüyorum renkleri fark ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çoğu şarkısını seviyorum ama bazı şarkıları var ki onlar çok özel ve güzeller. O şarkılardan birisi de I Need Somebody :)
      İnsana farklı duygular hissettiren böyle kişi için özel olan şarkılar olabiliyor, sizin içinde bu iki şarkı öyle olmuş. Keyifli dinlemeler. :))

      Sil