15 Temmuz 2018 Pazar

Mim - Limonata Tadında Film Maratonu

thesaglam's blogu ve engineeringvibes blogu beraber bu etkinliği başlatmışlar. Düş Tasarımcısı blogger arkadaşımda gördüğüm bu maratona bende katılmak istedim. Blogger arkadaşlarımın yazılarına bakmak için isimlerinin üzerine tıklamanız yeterli.

Bende Nur Kalkan blogger arkadaşımı, SevKoz blogger arkadaşımı ve okuyan herkesi mimliyorum. :D

İzlemek istediğim çok fazla eski yapım film var fakat 2016, 2017 ve 2018 yapımı filmler gerekiyor. Maratonun kuralı böyle. Seçtiğim filmlere gelirsek;

Deli Aşk 2017 ✔ 

Coco 2017 ✔

Güzel ve Çirkin 2017 ✔

Ayla 2017 ✔

Ailecek Şaşkınız 2017  

Phantom Detective 2016  

Kocan Kadar Konuş Diriliş 2016  

Your Lie in April  2016  

My Annoying Brother 2016

Wolf Girl and Black Prince Movie 2016

My Teacher (Sensei) 2017

Aile Arasında 2017

One Week Friends 2017

Film seçimini bitireyim öyle paylaşayım demiştim, şimdiye kısmet oldu. Bu süreç içinde de listedeki birkaç filmi bitirdim.
Fazla çeşit seçemedim, eski yapım filmleri izlemeyi istediğim için, vakit darlığı nedeniyle bu maraton için sadece bu filmleri seçtim.


6 yorum:

  1. hımmmmm, coco izleyim ben daaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Filmlerin çocuğu izledim, çok güzellerdi. İzlemediklerimi de sayende izleyeceğim. Seçimlerin çok iyi. ^-^

    YanıtlaSil
  3. çok iyi bir cevap veremesem de yaptım mimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi cevap vermenize gerek yok, kişisel tercihlerinizi yazmanız yeterdi. :D :D

      Sil