10 Şubat 2016 Çarşamba

Dizi // Pinocchio


Dizi Adı :
Pinokyo

Yönetmen : Jo Soo Won
Bölüm Sayısı : 20
Konusu : Dizi bir ailenin yalan haber üzerine yok olmasını anlatıyor. Genç çocuğun ailesinin haber yüzünden paramparça olduktan sonra büyüdüğünde gerçekleri gün yüzüne çıkarmak için bir muhabir olması. Bir grup genç muhabirin gerçekleri gün yüzüne çıkarmak istemesini, aşklarını, hayallerini anlatan bir dizi.

Oyuncular
Lee Jong Suk
Park Shin Hye
Kim Young Kwang
Lee Yoo Bi



Diziyi ilk bu sahneyi görüp izlemek istedim.Daha  farklı bir şey bekliyordum. Ama konu hayal ettiğim gibi değildi. Pinokyo sendromu olan genç bir kız ve ailesi haberler yüzünden paramparça olmuş bir genç erkeğin aşkını konu alıyor. Pinokyo sendromu : Yalan söylediğinde gerçeği söyleyene kadar geçmeyen hıçkırıklar. Oğlanın ailesinin paramparça olmasındaki etkenlerden birisi de pinokyo sendromu olan birinin 'gördüm' demesi. İkinci erkekte kaliteli bir oyuncuydu, ayrıca çok hoş birisiydi. Lee Jong Suk ve Park Shin Hye kaliteli oyuncular, dizinin kurgusu da kaliteliydi. Son bölüme bakmadım. Bakmayı unuttum çünkü, ama güzeldi. İzlemenizi tavsiye ederim. Lee Yoo Bi'nin sahneleri çok komikti. 'Ağlamadım, esnedim.' 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder