20 Kasım 2019 Çarşamba

Kitap // Clive Barker - Zaman Hırsızı

Vize haftam bitmiş bulunmakta! İyi kötü bir şekilde geçti. Geçen gelecek dönemlerde alacağım derslere baktım ve Diferansiyel Denklemler diye bir dersim var. "Allah'ım, benim ne işim var bu bölümde?" diye kısa süreli bir isyanda bulundum. Matematikte üslü, köklüden sonrası bende hiç yok. Ne yapacağıma dair hiçbir fikrim yok. Bu şekilde pişmanlıklarla günlerim geçiyor işte.
Neyse önceden okuduğum bir kitabı paylaşmak istedim.
Korku edebiyatının büyük ustası Clive Barker'dan, her yaştan "çocuk" için bir başyapıt. 


Kitabı kardeşimin önerisiyle okudum. Çok çabuk sıkılan bir yapım olduğu için sürükleyici kitapları tercih ediyorum. Bu kitapta tam istediğim gibi ,sürükleyici, bir kitaptı. Kardeşim kitap için çocuk kitabı gibi ama değil de gibi dedi. Yani küçük Prens gibi her yaştan insanın okuyabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.

Sayfa Sayısı : 223

Tür : Gençlik, Korku-Gerilim, Roman
Konusu : Hood'un Tatil Evi her çocuğu mutlu edecek, mucizelerle dolu, sonsuz eğlenceli bir oyun alanı gibiydi. Genç Harvey Swick, başlangıçta işte böyle düşünmüştü. Bu rüya evde geçirilecek her dakikanın korkunç bir bedeli olduğunu, bu büyülü güzelliklerin arkasındaki ürpertici gerçeği fark ettiğindeyse, umutsuz bir mücadeleye girişti. Hood'u bulmalı, onun yüzlerce yıldır kurduğu tuzağı bozmalıydı. Ama nasıl?

Alıntı 

"Hep böyle olmaz mı zaten? Elimizdekilerin değerini, ancak onları yitirdikten sonra anlarız. Ama giden gitmiştir..."


19 yorum:

  1. Yazarı ve kitabı ilk kez duydum
    Tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Çocuk kitabıysa okuyayım bir ara:)

    YanıtlaSil
  3. Kolaylık diliyorum derslerinde :)
    Kitap önerini not aldım hem kızım hem kendim için, teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Gerilim-korku okuyamıyorum ama heyecanlı görünüyor :)
    Emeğine sağlık.
    Derslerin zormuş, umarım sorunsuz geçersin sınavları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuyamıyorum ama çocuk kitabı olduğu için fazla etki olmadı bende :)
      Teşekkürler, umarım :))

      Sil
  5. dersler ne kadar zor olsa da ve düşük bir ortalamayla bitirsem de üniversiteyi sınav haftasını çok severdim çünkü adrenalin ve aksiyon hatsafhadaydı :))

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun yaa amaniin difransiyel :) clive barker bikaç tane okudum korkunçlu bunu okumadım ama olabilir pikiii :)

    YanıtlaSil
  7. Derslerde başarılar,kabı güzel tanıtmışsın. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Alıntı anlamlı 😊 kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Kitabı bundan 5-6 yıl önce okudum ama hala hatırlıyorum. Yazarın yazdığı ilk çocuk kitabıymış sanırım. Güzeldi, hızlıca okuyup bitirmelikti.

    YanıtlaSil