4 Nisan 2020 Cumartesi

30 Gün Şarkı Meydan Okuma Listesi

Öneri Makinesi 'nin harika etkinliğini görünce kendimi katılmaktan alıkoyamadım. 
Müzik kulağımın olmaması ya da sesimin iyi olmaması beni çok üzse de müzik dinleyebildiğim için mutluyum. 
Etkinliğin hiçbir kuralı yok, sadece Öneri Makinesi'nin gönderisinin altına katıldığınızı belirten bir yorum atmanız yeterli. 
1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı 
Gözde Öney - Kavga
2. Seni tarif eden bir şarkı 
Deniz Tekin - Benim Aşık Olmam Gerek , Deniz Tekin - Bende Bir Problem Var
3. İsminde yemek adı geçen bir şarkı 
Nil Karaibrahimgil - Kek
4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı 
Sözlerinin tamamını bildiğim bir şarkı yok ama Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var eşlik edebileceğim bir şarkı. (Az önce araştırırken Hepsi'nin şarkılarını ezbere bildiğimi fark ettim :D )
5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı
Linkin Park - A Place For My Head
 6. Adı küçük harflerden oluşan bir şarkı 
Billie Eilish - when the party's over
7. Adı büyük harflerden oluşan bir şarkı 
NU'EST - FACE
8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı 
Efe Karanfil - Mazi (müzik), Batuhan Kordel - Dönme , SF9 - O Sole Mio
9. Adı 3 kelimeden oluşan bir şarkı 
Sezen Aksu - Rüzgar Kırdı Dalımı
10. Dinlediğin son şarkı 
MaNga - Dünyanın Sonuna Doğmuşum
 11. Aşk hakkında bir şarkı 
Tuğkan - Senden Önce Senden Sonra (cover) 
12. Dinlemeye utandığın bir şarkı 
Ümit Besen - I Love You
13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı 
 Stray Kids - Yayaya
14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı 
Zeynep Bastık - Yol
15. Film soundtrackinden bir şarkı
Unutursam Fısılda - Gel Ya Da Git
16. Adını sevdiğin bir şarkı 
Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın , Nilipek - Gözleri Aşka Gülen
17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı 
Alessia Cara - Seventeen
18. Sana birini hatırlatan bir şarkı 
Neşet Ertaş - Ahirim Sensin , Cem Adrian - Sen Gel Diyorsun 
19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı 
Model - Bize Susmak Yakışır
20. Adı akronim olan bir şarkı  
Red Velvet - RBB
21. Gecenin 3'ünde dinlediğin bir şarkı 
Nilipek - Son Mektup 
22. Adı uzun olan bir şarkı 
Avril Lavinge - I Fell In Love With The Devil
23. Sahilde dinlenecek bir şarkı 
Pinhani - Ya Sen Olmasaydın, Dünyadan Uzak
24. Bütün gün aklına takılan bir şarkı 
EXO - Tempo
25. Farklı bir dilde şarkı (hadi bunu İngilizce ve Türkçe dışı yapalım :)). 
ATEEZ - Answer
26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı 
AKMU - Melted , Allison Iraheta - Scars
27. Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı 
Eylem - Aman :D
28. Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı 
Twice - Knock Knock 
29. Romantik bir buluşmada çalınacak bir şarkı 
Melike Şahin - Sevmek Suçsa Suçluyum
30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı
Alessia Cara - Scars to your beautiful , Pinhani - Dön Bak Dünyaya

Okuyan herkesi mimliyorum :)

23 yorum:

  1. Ayayayya çok güzel şarkılar bunlar kiiiiğ :)) Ay ben 1 şarkı yazmak için çabaladım ama çok zorlandım ya... sen ikişer ikişer yazmışsın ne güzel yapmışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok zorlandım, çok sevdiğim şarkı vardı. :) Valla seçemeyince ikişer ikişer yazdım :D

      Sil
  2. Listende tanıdık şarkılar görmek mutlu etti :)) bilmediklerime bakacağım ❤️

    YanıtlaSil
  3. Ahaha, Ümit Besen' e güldüm ama bence nerede nikah masası çalsa hepimiz ezbere eşlik ederiz :).

    YanıtlaSil
  4. Ben de yapacağım daha yapmadım 😂😂 dünyanın sonuna doğmuşum 😊👍😄

    YanıtlaSil
  5. güzel bir liste olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Listene bakınca genel olarak sevdim, genel olarak sevince bilmediğim şarkıcı ve grupları da merak ettim, not alayım da bir dinleyeyim onları :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  7. Meydan okuma güzelmiş ama bana pek uygun değil. Farklı meydan okumalar için takip edeyim Öneri Makinesi'ni. :)

    YanıtlaSil
  8. Farklı kişilerden farklı listeler görmek acayip eğlenceli, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  9. Sayende güzel şarkılar keşfettim 😇

    YanıtlaSil
  10. gözde öney ve efe karanfil için tişkirleeer :)

    YanıtlaSil
  11. Bu mim bende yaptım ama çok zorlandım. Önce yayınladım sonra kaldırdım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zorlayıcı bir mimdi ama keşke kaldırmasaydın senin fikirlerine de bakma fırsatımız olurdu

      Sil