12 Şubat 2016 Cuma

Dizi // Master's Sun


Adı : Master's Sun
Yönetmen : Jin Hyeok
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Yılı : 2013
Dili : Korece
Tür : Romantik, Fantastik

Konusu : Hayaletleri gören ve onlardan korkan bir kadın, kibirli, para düşkünü, umursamaz ve hayaletlerden korkmayan bir adamın arasında oluşan bir bağı konu alan bir dizi.

Oyuncular
So Ji Sub
Gong Hyo Jin
Seo In Guk
Kim Yoo Ri

Para hırsı ve mevki hırsı ile dolu olan Joo Joong Won, bir şirketin başkanıdır. İlk başta gıcık bir karakter gibi görünse de fazlasıyla hoş mimiklere ve fazlasıyla komik repliklere sahip bir karakterdi. Misal ; Gojo
Hayaletler beni ilk başta korkutsa da 2,3 bölüm sonra hayaletler gözümde komik bile görünmeye başlamıştı. Hayaletlerden korkuyorsanız, ilk birkaç bölüme temkinli baksanız yeterli geri kalan bölümlere rahatlıkla bakabilirsiniz. Misal ; korkan ben.
Tae Gong Shil karakteri iyi bir oyuncu olan gong Hyo Jin canlandırıyordu. Oyuncu kalitesi yönünden sıkıntı çekmedim fakat daha sonralarda sıkmaya başladı. Hayalet mevzusu ve dizinin gidişatı biraz sıkmaya başladı. Ben ilk başta dizinin ostlarını dinlerken koydukları videolardan diziye dair birkaç şey biliyordum, daha farklı ve daha güzel bir dizi ve konu bekliyordum. Açıkçası biraz hayal kırıklığına uğradım.
Seo In Guk ve Yoo Ri ikilisi ayrı bir hoştu ve birbirlerine yakışıyorlardı. Onların kurgusu da güzeldi. Seo In Guk'un hayaletlerden korkması da cabası.
Son olarak şunu söyleyim, SO Ji Sub gerçekten çok iyi bir oyuncu. Onun olduğu sahneler sıkmıyor. Ama dizi beklediğim kadar değildi. Yine de konusunu beğenip izlemek isterseniz, izlemenizi tavsiye edeceğim bir dizi.
Bu arada L ve Joo Joong Won'un ilk aşkı karakterleri de birbirine yakışıyordu. L pek gösterilmese de sahneleri iyiydi. kızın karakterinin adını unuttum ama onun üzerine oynanan kurguda güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder