2 Şubat 2016 Salı

Dizi // Persevere, Goo Hae Ra


Tür : Müzikal, Romantik
Bölüm Sayısı : 12
Oyuncular
Min Hyorin
Kwak Si Yang
Jin Young (B1A4)
Henry Lau (SUJU-M)
Park Kwang Sun
U Sung Eun


Super Star K2 yarışmasına katılan ve birbirinden farklı insanların birleşimiyle dostluğun, aşkın, ihanetin ortaya çıkması.

Henry oynadığı için bakmak istedim. Daha sonra müzikal bir dizi olduğunu öğrenince çok sevindim. İlk bölümler güzel ve eğlenceliydi. Ve Jinyoung'a vuruldum. Çok hoştu tam benim tarzımdı. Fakat dizinin gidişatı ve başrollerin sıkıcı olması dizisi izlerken katlanılmaz hale sokmuştu. İlk bölümde hele Jinyoung ölünce ağladım. Hüngür hüngür hemde ama bir sürpriz olacak, tekrar sevineceksiniz. Bence 10 üzerinden 6 puanlık bir diziydi. Ona göre izleyin derim. Ayrıca U Sung Eun gerçekten yetenekli bir şarkıcıymış. Diğerleri de çok yetenekliydi fakat en çok beğendiğim U Sung Eun'dı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder