13 Şubat 2016 Cumartesi

Dizi // Kill Me, Heal Me

Adı : Kill Me Heal Me
Tür : Tıbbi, Romantik, Komedi
Yayın Kanalı : MBC
Bölüm Sayısı : 20
Konusu : Varlıklı bir aileye sahip olan Cha Do Hyun(Ji Sung), çocukluğunda geçirdiği bir travma nedeniyle Çoklu Kişilik Bozukluğu hastalığına yakalanır. Yaşadığı şeyler yüzünden kalbi parçalara ayrılmış, kendi asıl kişiliği de dahil 7 farklı kişiliği olmuştur. Cha Do Hyun'un kalbinin parçalarını birleştirecek olan psikiyatri doktoru O Ri Jin olacaktır. Konu bu şekilde gelişmeye başlar.




Diziye ablamın ısrarlarıyla başladım. Ve ablam adını yanlış okumuş, aslında Healer'a bakmak istiyormuş. Diziye bu şekilde, bu hafta başladım.1 hafta içerisinde 15 bölümü bitirdim, zamanım olsa yayınlanan bölüme kadar bitirirdim. Siz düşünün ne kadar akıcı, sürükleyici olduğunu.
 Diziye isteksiz başladım amma ve lakin ilk bölümde Shin Se Gi'nin ortaya çıkışıyla yüreğim zıpır zıpır etti. Ji Sung'un oyunculuğuna hayran kaldım. 7 kişiliğin 7'sini de çok iyi canlandırdı.
 Dizimizin konusu şimdi varlıklı bir aileye sahip olan Cha Do Hyun (Ji Sung) , çocukluğunda geçirdiği bir travma nedeniyle Çoklu Kişilik Bozukluğu hastalığı olur. Yaşadığı şeyler yüzünden kalbi parçalara ayrılmış, kendi asıl kişiliği de dahil 7 farklı kişiliği olmuştur. (Cha Do Hyun, Shin Se Gi, Perry Park, Ahn Yo Sub, Ahn Yo Na, Nana, ve Bay X) Do Hyun'un çocukluğunda 7 yaşından 8 (doğru mu hatırlıyorum, bilmiyorum.) kadar ki hafızası kayıptır. O yıla dair hiçbir şey hatırlamıyordur. Bu hale gelmesinin sırrın da o kayıp olan anılarında saklıdır cevabı.
 Se Gi'yi gören çoğu kişi ona ve onun karakterine aşık olur. Açıkçası ben öyle oldum. Kötü, kendini beğenmiş, bir çok cazibeye sahip, seksi nappın namjamız. Bu karakter, Do Hyun'un çocukluğunda 1 yıllık kayıp olan hafızasını hatırlamaktadır. Çünkü, onun yerine bütün acıyı o çekmiştir. Shin Se Gi, başroldeki kızımız Oh Ri Jin'e aşık olmuştur. Normalde başroldeki kadın oyuncuları pek sevmem, çünkü; biraz yapmacık, küçük bir iyilik yapsa bile büyütülen, herkes tarafından sevilen, hor görülen, aptal olmasına rağmen, çirkin olmasına rağmen yakışıklı erkeklerin aşık olduğu kişiler olunca doğallıkla sevmiyorum. Ama bu kız gene akıllı ve yapmacık durmuyor. Oyunculuğu iyi. O yüzden birbirlerine tam uyduklarını düşünüyorum.
Ri Jin psikiyatrı doktorudur. Ri Jin'imizin bir de ikiz erkek kardeşi Ri On var. Bu yakışıklı arkadaş Omega adı ile gizli yazarlık yapıyordur. Ailesinden ve editöründen başka kimse bilmiyor yazar olduğunu. Ve garip bir şey olacak ki, Ri On Ri Jin'e aşık. Evet, tam tahmin ettiğiniz gibi. Onlar gerçekten kardeş değil.
Genel olarak dizi bu şekilde. Ben çok beğenmiştim ve çok akıcı bulmuştum. Şu ana kadar izlediğim dizilerden en iyisi ve en kalitelisi olduğunu düşünüyorum. Sizinde izlemenizi tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Dizi izlemeye değer bir dizi gerçekten. Dizi de en çok Ri On'a üzüldüm. Kardeşim diyor ama seviyor .cry. Bay X'i hiç hatırlamıyorum. Onu göstermişler miydi ya?
    Ji Sung'un gerçekten değerli bir oyuncu olduğunu anladım. 7 kişiliği canlandırmak kolay değil. Yo Na en iyisiydi asdfghjklş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de. Evet ya, Ri On ah Ri On. Bende hatırlamıyorum zaten onun rolü azdı. son sahnede gösterdiler.
      Yo Naaa 'Oppaaaa' asdfghj

      Sil