20 Şubat 2016 Cumartesi

Anime // Ao Haru Ride

Uzun zamandır anime izlemiyordum, tekrar anime izlemeye başladım ve bu başlangıcı Ao Haru Ride ile yapmaya karar vermiştim. Ao Haru Ride'in ilk başta mangasını okumaya başladım. İlk iki bölümü okumuştum tabi sayfanın geç yüklenmesi ve okurken biraz anlamamam yüzünden animesini izlemeye başladım. 


Adı : Ao Haru Ride
Diğer Adı : Blue Spring Ride
Tür : Okul, Gençlik, Romantik,Shoujo
Bölüm Sayısı : 12
Yayın Yılı : 2014


Konusu : Futaba okulda erkekler tarafından beğenildiği için kızlar tarafından dışlanan birisidir. Liseye geçince hayatına baştan başlayıp yeni insanlar edinmeyi amaçlamıştır. Ortaokulda Tanaka-kun dan hoşlanmaya başlamıştır. Fakat Tanaka-kun'un okuldan ayrılması sonucu ona olan hislerini söyleyememiştir. Futaba liseye geçtiğinde kendine tam istediği gibi bir arkadaş hayatı oluşturmuştur. Fakat belirli bir süre geçtikten sonra Tanaka ile karşılaşır. Onunla aynı okuldadır. Tanaka artık eskisi gibi değildir. Futaba, yeni adı Mabuchi olan Tanaka'yı tanıyamaz hale gelmiştir. Tanaka da Futaba dan eskiden hoşlandığını söyler fakat her şeyin eskisi gibi olmadığını da söyler. Futaba'nın aşk hayatı ve arkadaş hayatı nasıl ilerleyecek? Animeyi izleyin ve öğrenin.

Açıkçası daha romantik bir anime bekliyordum, sonu istediğim gibi bitmedi. Oldu bittiye mi geldi desem yoksa devamı gelecek gibi mi bitti desem bilemedim. Ama romantik yerleri çok vardı. Kız ağladığında kimse gözyuaşlarını görmesin diye Futaba'nın kafasını göğsüne bastıran Tanaka, ah pardon Mabuchi çok hoştu doğrusu. Shoujo sevenler izlemeli. Klasik bir animeydi, eşsiz bir anime izlemek istiyorsanız tavsiye etmem. Shoujo yani romantik sevenler için tavsiye edilir.


4 yorum:

  1. Kenka anime sanki kitaptan film yapmış gibi bir şey oluyor bir fark yok bu iki ilişki arasında... mangasında daha neler oluyor neler ikinci oğlan bile geliyor bu yüzden devamı var gibi bitmesi... Benim sevdiğim yapımlar arasında özellikle ikisinin yakınlaştığı sahneler on numara beş yıldızlık kalp krizi geçirme sebebiydi resmen TT.TT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum, hiçbir farkı yoktu ama okumaya üşendim o yüzden animesini izledim :D Hadi canım, benim hemen mangayı okumam lazım o zaman, çünkü çok saçma bitti

      Sil
  2. bu anime ni o qədər çox görürəm ki, başlasammı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence animesini izlemeden önce mangasını okuyun, daha sonra animesini izleyin derim :D

      Sil