19 Ocak 2016 Salı

Mini Drama // Splash Splash Love


Bölüm Sayısı : 2
Tür : Fantastik, Romantik, Time-slip

Oyuncular
Yoon Do Joon
Kim Seul Gi
Che Ah Jin
Splash Splash Love üniversite sınavına girecek olan genç bir kızın, Joseon dönemine gitmesini konu alıyor.
Dizi de Dujun olduğu için, ablam 'Hadi şuna bakalım.' dedi, bizde baktık. Sonlara doğru sıkılmış olsam da -ki ben her şeyden çok çabuk sıkılırım- eğlenceliydi. Baş karakter kız çok cana yakındı. Dujun'un yanında Dujun'un evladı gibi dursa da ikili komikti. Tabi duygusallığı da içeriyor ama ağlanacak kadar değil. Çünkü Yoochun'un dizisinden dolayı da alışkanlığımız var. Zamanda geriye dönüş, daha sonra aşık olmalar, karakterlerin birbirine benzemesi falan filan.
Yan karakter oğlanın kıza aşık olacağını düşünmüştüm ama tamamen başka birisine aşıktı. Yani anlayacağınız ikinci erkek karakter yok.
Yağmuru çok severim ki, bu dizinin ana konusu yağmurdu. İki bölüm zaten, bence izlemelisiniz. 

2 yorum:

  1. -Spoi var gülüsü-
    'Kızın yerinde ben olsam dönmezdim.' dedim izlerken. Çünkü babamdan korkardım. 'Sen neden sınavı girmedin?' falan olayları olacaktı. İzledikçe böyle bir olayın olmadığını gördüm. Kızın Joseon'dan dönünce zamanı aynı bulması 'Benim neden başıma böyle olaylar gelmiyor?' dedirtti.
    Kızın şekerini yedikten sonra 'Oh özür dilerim.' deyişi kamerayı açıp 'Ah!' diye çığlık atışı. Dujun'u biraz daha sevmeme neden oldu. 'Çok tatlı lan' diye yumruk atarak sevesim geldi sdfghjkl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülüsü asdfg
      Neden diyecektim, cevaplamışsın. O olay olmadı fakat. Bu arada kızın babası yok. Ama bizde bu soruyu soracak kişi baba.
      Yumruk atarak asdfg

      Sil