26 Ocak 2016 Salı

Yerli Film // Ali Baba ve 7 Cüceler


Tür : Komedi, aksiyon
Yönetmen : Cem Yılmaz
OyuncularCem Yılmaz , Irina Ivkina , Çetin Altay , Zafer Algöz , Fevzi Gökçe
Ali Şenay ve kaynı İlber, cüce yapım-satım ile uğraşan iki iş adamıdır. iş hayatında başarısız olan ikili, bahçe süsü için yaptıkları cüceleri yurt dışına satmak için Sofya'da düzenlenen bir bahçe fuarında bulurlar kendilerini. Mafya lideri Boris Mancov'un bir tesadüf üzeri adamlarına bulaşırlar. Kendilerini, bir açlık oyunları misali oyun oynayan insanlar arasında bulurlar. Karşılarına çıkan birkaç karakter ile film güzel bir şekil alacaktır.

Hiç sinemaya gitmeyen ben ve kardeşlerim hadi sinemaya gidelim dedik, neye gidelim derken karşımıza Ali Baba ve 7 Cüceler çıktı. Film boyunca açıkçası pek gülmedim, sanırım gülmememin sebebi bunun benim yapımda olması. Kafasız adam, kan emici İlber gibi komik sahneler mevcuttu. Espiriler ve olay örgüsü kaliteliydi. Ve sonunda bir şey çok hoşuma gitti. "Ülkem gibisi yok." dercesine bir şey vardı. Yani lafı oraya getirdi gibi bir şey.

2 yorum:

  1. Şahsen çok güzel olduğunu düşünmüyorum. Ama kötü de diyemem. Benim için iyi ile kötü arasındaki arafta kalmış bir film.

    P.S. Bunun görünce aklıma mısırı döküşün geldi asdfghjklş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay bir düşünür yorumu gibi olmuş. Yorumuna bayıldım yazar hanım.

      Mısır yapma nolarr asdfgh unutmuştum

      Sil