7 Ocak 2016 Perşembe

Dizi // Dream High

Büyük Hayaller


Tür : Dram
Bölüm Sayısı : 16


Oyuncular
Kim Soo Hyun
Suzy
Taecyeon
Ham Eun Jung
Jang Wooyoung
IU
Park Jin Young
Bae Yong Jun

Öğrencilerin sanat ve eğlence okulunda, olay ve kavgalarının diğer yüzünü anlatmaktadır. Bu dizi dans gösterileri, şarkı, oyunculuk ve eğlence sektörünün gerçek yüzünü gösteriyor. 

Dizi Yaban Çiçeği (BOF) çıktıktan sonra TRT1 'de yayınlanmaya başlamıştı. Ben hep izlemeyi istiyordum ama fırsat bulamıyordum. Ablam zaten Kim Soo Hyun hastasıydı. Sonra ilk bölüm televizyonda yayınlanınca bizde baktık. Taecyeon'u gördüğüm an 'Ne kadar da gözleri çekik.' gibi saçma ve komik bir tepki göstermiştim. Tabi çekik ya, bu kadar hayran kalınır mı çekik diye? Daha sonra dizinin öbür bölümlerini kaçırır olduk. Kaçırınca da devamını izleyemedik. Ablam Soo Hyun'un kulağının sağır olduğunu duyunca diziyi izlemesek de ağladı bildiğiniz. Biz de diziyi internet üzerinden izledik. Hayaller ile ilgili olan bu dizi bize harika bir grubu, 2PM'i, tanımamıza yardımcı oldu. T-ARA'yı tanımamıza yardımcı oldu. IU ile Wooyoung'u o zamanlar çok yakıştırırdım. Tabi biraz bende kıskançlık olsa da., dizi sonuçta. Benim favorim Taec ve Wooyoung'du. Ablamın ise belli değil mi, Soo Hyun. Dizinin şarkıları, dizi de yer alan oyuncuların sesleri, dizinin akışı filan hepsi güzeldi. Tavsiye edilir, izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder