29 Mart 2018 Perşembe

Yerli Dizi // Avlu


Dizinin fragmanlarından dolayı beklentim biraz düşüktü. Dizinin ilk yarım saatinde beklentimin ortalarında devam etti. Olaylar, sahneler ilerledikçe iyileşmeye başladı. Beklentimin üzerine çıktı. Hele bir sahne var, o sahnede şok oldum. Değineceğim o sahneye daha sonra.

Demet Evgar, Ceren Moray, Şebnem Dönmez gibi bilindik oyuncular yer alıyor. Kadro çok iyi oyunculardan seçilmiş. Hepsi rollerine yakışmış ve çok iyi hakkından gelmiş. Özellikle birkaç oyuncuya değinmek istiyorum. Şebnem Dönmez'den çok iyi müdire karakteri olmuş. O topuz yaptığı saçı bu karakterini daha iyi desteklemiş. Fakat gözlüklerini beğenemedim. Ceren Monray ise; oyunculuğunu beğendiğim bir oyuncudur. Kendisi Azra rolünün hakkından çok iyi gelmiş, hele kızıl saçları onunda karakterini iyi desteklemiş. Deniz karakterinin Kudret karakterine karşı gelişi çok havalıydı. Çayı getiriyor, beğenmiyor, çayı götürüp yenisini getiriyor derken "Hayır" dedi. O esnada ses tonu ve bakışları çok iyiydi Demet Evgar'ın.

Çağlar Onur Öztürk çok beğendiğim bir oyuncu. Fakat doğru düzgün dizilerde pek yer almıyor. Burada beklemiyordum onu görmeyi. Maşallah formayı çok iyi taşımış üzerinde. Daha çok sahnesi olursa daha memnun olurum, kaliteli bir oyuncu. 

Psikolojik Danışman Melis Ersoy'un çabalarını anlıyorum ama o çabalar müdirenin sözünden çıkmayan, müdireye fikrini bile belirtemeyen gardiyanlar oldukça zor iş.

Şok oldum dediğim sahneye gelelim ve bu konuda bahsetmeden önce burasının spoiler içerdiğini söyleyelim. Okumadan önce izlediğinizden emin olun : Müdirenin orada ne işi vardı? Ona bunu kim yaptı? Deniz'in başına kalacak iş belli. Ya çok üzülüyorum, suçu sen işlemiyorsun ama cezasını sen çekiyorsun. Kocan demiş, o yapmadı, ben vurdum kendimi diye ama sen orada işlemediğin bir suç yüzünden temelli kalacaksın. Cidden üzüldüm, burada babam dedi ki; hayat hep böyle... Bu sözün üstüne ne denir ki artık, hayat gerçekten hep böyle.




Kanal : Star TV

Oyuncular ;

Demet Evgar
Ceren Moray
Nursel Köse
Kenan Ece
Ümmü Putgül
Şeyla Halis
Ayça Damgacı
Çağdaş Onur Öztürk
Deniz Barut
Onuryay Evrentan Atasalihi
Eslem Akar
Şebnem Dönmez
Teoman Kumbaracıbaşı
Ruçkan Çalışkur

Konusu : Deniz uzun zamandır eşinden şiddet görmektedir. Bir gece evinden gelen bağırışmalar, bir el silah sesiyle bıçak gibi kesilir. Deniz, kavga sırasında eşi Hakan’ı vurduğu iddiasıyla tutuklanır. Tutuklu olarak kalacağı cezaevine gelen Deniz’in tek isteği kızını arayıp durumunu öğrenmektir. Fakat içeride, kendi kurallarını ve taraflarını oluşturmuş, birbirine düşman iki kadının arasında bulur kendini: Azra ve Kudret. İki kadın da Deniz’i kendi tarafına çekerek cezaevi içindeki güçlerini artırmak için mücadeleye girişir. Deniz’in ise tek isteği hiçbir belaya ve suça bulaşmadan en kısa zamanda kızına kavuşmaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder