26 Mart 2018 Pazartesi

Yerli Dizi // Tehlikeli Karım

Bugün ikindi üzeri uyumuşum, uyandığımda saat 20.00 idi. Tam dizilerin başladığı saat dedim, bugün yeni bir dizi başlayacaktı hemen kanalları karıştırayım dedim. Showtv'de Tehlikeli Karım vardı. Seçkin Özdemir'in oynadığı dizileri genelde beğenmiyorum ki çoğu tutulmuyor, belli bir süre sonra izlenmeyip yayından kalkıyor. Seçkin Özdemir'in oynadığı bir dizi varsa "evet bu dizi benim hoşuma gitmeyecek bir dizi" diyorum. Ve genelde Uzak Doğu uyarlama dizisi çıkıyor. Nerede Uzak Doğu uyarlama dizi var ben varım diyor Seçkin Bey resmen. Eski izlediğim dizilerinde oyunculuğunu beğenmeyişim nedeniyle bu yeni başlayacak olan dizisinden beklentim çok düşüktü. Fragmanını da beğenmemiştim. Dizinin ilk bölümü beklentimin üzerinde bir bölümdü. Seçkin Özdemir'in oyunculuğunda hala eksiklikler olsa da eskiye nazaran gelişmiş olduğunu gözlemledim.
Gonca Vuslateri bildiğimiz bir oyuncu, Derin rolüne yakışmış ve üzerinden iyi gelmiş. Mustafa Üstündağ ise rolünün hakkından çok iyi gelmiş, sevdiğim yetenekli bir oyuncudur zaten. Sahneler, gidişat iyiydi. 
Konuyu da çok beğendim. Dediğim gibi beklentimi aşmıştı. Fakat nasıl ilerletirler bilemiyorum. Kurguyu nasıl devam ettirecekler, olayları nasıl ilerletecekler orasını bilemiyorum. Pek ilerleyecekmiş gibi görünmüyor. Bu arada yabancı olan dizi müziği çok hoşuma gitti. 
Başrol kadın karakterimiz Derin adına çok üzüldüm. Tırnağını kerpetenle sökmesi kocasının onu öldürmek istemesi ve aldatmasından daha az acı verici olmuştur. Alper bütün bunları hak etti diyebilirim. Gerçekten böyle bir kadını neden aldatırsın ki? Ailen bile seviyor. 

Nilay Erdönmez, Adı:Zehra dizisindeydi ve ortadan birkaç bölüm sonra çıkmıştı ve burada tekrar karşımıza çıktı. Oyunculuğunu orada tam olarak görememiştim. Burada karşıma tekrar çıkması iyi oldu.
Oyuncu kadrosu iyi seçilmiş, Seçkin Özdemir'i beğenmesem de bu role yakıştığını düşünüyorum. İzlerken film havası veriyordu. Bu düşünceye kapılmam bir yandan güzel hissettirse de bir yandan kurguyu nasıl devam ettirecekler diye de düşündürmedi değil. İlk bölümden gerçekten keyif aldım, bazı eksik noktaları olsa da. Bakalım devamı nasıl olacak?
Derin'e kocasının onu aldattığına dair fotoğrafı gönderen kişi kimdi? Kurgunun esrarengiz kilit noktası bu olacak sanırım. Merak noktam bu. 


Konusu : Aldatılan bir kadın için üç seçenek vardır; ayrılmak, affetmiş görünüp mücadele etmek ve görmezden gelmek. Derin bunların hiçbirini yapmadı! Dizi evli bir çiftin aşk ile başlayan ilişkilerinin gün geçtikçe hayatın da yüklediği telaşla değişimini ele alıyor.
Baş karakterlerden biraz bahsedersek ;
Derin, kendini kocasına ve evine adamış; genç, güzel, zengin ve zeki bir kadındır. Hayatta onun için önemli olan tek şey kocası Alper’in ona duyduğu aşktır. Bunu onun elinden almaya kalktıklarında ortaya çıkan karakter, bir ev kadınına göre gerçekten tehlikelidir.

Derin’in kocası Alper; İstanbul’un orta halli mahallelerinden birinde annesi ve ablası tarafından büyütülmüş, yakışıklı bir genç adamdır. Hayatı boyunca kadınlardan destek almaya alıştığı için kendi ayakları üzerinde durmakta zorlanır. Bir yanda kontrol düşkünü karısı, diğer yanda onu geri dönülmez hatalara sürükleyen sevgilisi arasında kalır.

Kanal : Show TV
Tür : Suç, Gerilim, Romantik
Yönetmen : Çağrı Bayrak
Senaryo : Tsutomu Kuroiwa
Japonca Adı : Boku no Yabai Tsuma 
İngilizce Adı : My Dangerous Wife

Oyuncular;
Mustafa Üstündağ
Seçkin Özdemir
Gonca Vuslateri
Bige Önal
Ceren Soylu
Erdem Akakçe
Nilay Erdönmez
Bihter Dinçel
Görkem Kasal
Hakan Atalay
Fatih Dönmez
Mert Aydın
Emine Şans Umar
Melisa Darıcı
Burak Akyol
Erdal Baran Şahin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder