9 Temmuz 2016 Cumartesi

Yerli Dizi // Rengarenk

Televizyonda sürekli reklamına denk geldiğim bir diziyi paylaşmak istedim. Yeni yaz dizilerinden yine. Ümit İbrahim Kantarcılar'ın oynadığını görünce hemen bakayım dedim. Yine her zamanki gibi televizyondan izlemeyi kaçırdım. Bu yüzden yine internet zerinden izliyorum. İlk sahnede Kavak Yelleri'nin yakışıklı oyuncusu İbrahim Kendirci yer alıyor ve başrol de ise Fatmagül'ün Suçu Ne? dizisinin kötü karakteri Kaan Taşaner yer alıyor. Fatmagül'ün Suçu Ne? de hiç beğenmemiştim hatta nefret etmiştim. Ama burada güzel bir role sahip gibi. Kadın başrolden de memnun oldum. Bakalım konusu güzel olacak mı?


Yapımcı : NTC Medya
 Yönetmen : Kerem Çakıroğlu
Senaryo : Ebru Hacıoğlu

Oyuncular : 

Selin Şekerci
Kaan Taşaner
Ümit İbrahim Kantarcılar
İbrahim Kendirci
Merve Oflaz
Cem Belevi

Konusu : Renk ünlü bir oyuncudur. Sevgilisinin onu aldattığını biliyordur ve bu yüzden hiç bilmediği bir senaryoyu kabul eder. Dizi çekimleri İzmir'de gerçekleşecektir. Dizi için kaçan gelin rolündedir. Adamlardan kaçar ve Can'ın evine düşer. Can, Renk'in adamlardan saklanmasına yardım eder. Renk, Can'a kim olduğunu söylemez. Senaryodaki karakteri anlatır. Can da buna inanır. Bakalım Can, Renk'in kim olduğunu öğrenecek mi?


Kızın söylemek istediği ama aslında hayal ettiği sahneler çok güzeldi. Keşke o söylemek istediklerini gerçekten söyleyebilmiş olsa. Oğlan çok esprili biriydi. Genel olarak çok beğendim. konuyu da çok beğendim, gidişatı da çok beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder