21 Aralık 2017 Perşembe

Kozmetik // Kurumuş Rimeli Kullanılır Hale Getirme + Ucuzcudan Aldığım Rimel

Kozmetik ürünleriyle pek içli dışlı olmadığım için eskiden ucuzcudan uygun fiyatlara rimel, göz kalemi, ruj, oje alırdım. Büyüyünce pekte kaliteli olmadıklarını anladım. Kaliteli olmayan kozmetik ürünleri cilde genelde zarar verir, tahriş eder ya da özelliğini belirgin göstermez. Fakat ucuzcudan aldığımız her şeyde kötü çıkmıyor. Aralarında iyileri de oluyor.

Zamanında aldığım ve beğendiğim bir rimeli tanıtmak istiyorum.


Rimeli 1 yıl önce 5 TL civarı bir fiyata almıştım.  Bu ucuz rimel o zamandan bu zamana nasıl durdu, diye düşüneceksiniz. Bende size rimel kuruduğunda uyguladığım bir yöntemi söyleyeceğim. Rimel kuruduğu zaman tabi içindeki bitmediyse, halis muhlis Türk çayına şeker atmadan bir damla rimelinizin içine damlatıyorsunuz. Bu da sıvılaşmasını sağlıyor ve kuruluğunu yok ediyor. Ben bu yöntemi birkaç kere uyguladım. Kirpiklere zarar vermiyor. 


XP markasının rimellerini beğeniyorum. Daha öncelerde birçok kez dediğim gibi markadan pek anlamıyorum. Rimeli beğendim. 

4 yorum:

  1. Bende bunu uygulayacağım, donunca çöp yapıyordum genelde :) Faydalı bir yazı olmuş, elinize sağlık :)
    Bu arada büyük blog takip etkinliğinden geldim bana da bekliyorum, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)
      Hoş geldiniz, size de kocaman sevgiler. :D

      Sil
  2. Ayy ben donunca hep çöpe atardim:)
    Guzel bisey öğrenmiş oldum canım.

    YanıtlaSil