13 Aralık 2017 Çarşamba

Dizi // Japonya // A Girl & Three Sweethearts | Sukina Hito ga Iru Koto

Bir Kız ve Üç Aşık


Yönetmen : Hiro Kanai, Ryo Tanaka, Tomonobu Moriwaki
Yayın Tarihi : 2016
Türü : Romantik, Komedi 
Ülke : Japonya
 Dil : Japonca
Bölüm Sayısı : 10
Oyuncular :
Mirei Kiritani
Kento Yamazaki
Shohei Miura
Shuhei Nomura

Konusu : Misaki uzun zamandır bir aşk ilişkisi yaşamamıştır. Sebebi ise bir pastacı olarak mesleğine öncelik vermesidir. Fakat talihsiz bir şekilde Misaki işten atılır ve bu sırada eski erkek arkadaşı Chiaki ile karşılaşır. Chiaki, Misaki'nin işten atıldığını öğrenince kendi restoranın da çalışması için Misaki'ye iş teklifinde bulunur. Misaki zor durumda kaldığı için Chiaki'nin iş teklifini kabul eder ve Chiaki'nin yaşadığı yere gider. Chaiki'nin kardeşleri Toma ve Kanata'da Chiaki ile birlikte yaşamaktadır. İlk başta Kanata, Misaki'nin aşçılığına güvenmez ve onun bu işte çalışmasını istemez. 


Misaki, Kanata ve Chiaki arasında bir aşk üçgeni olacak. Açıkçası bu diziyi Kento ve Mirei için izledim. Daha önce ikisi No Longer Heroine adında bir filmde oynamışlardı. İkisini birbirine çok yakıştırıyorum. Kento'yu çok seviyorum fakat oyunculuğu biraz pasif kalıyor. Kendini geliştirmesi lazım diye düşünüyorum. Mirei'nin karakteri burada da sevdiğim tarzdaydı. Gerçekten kendisine yakışan ve altından kalkabileceği karakterler seçiyor. 
Shohei Miura'yı ilk kez burada tanıdım. Oyunculuğu iyiydi. Fakat kızın yanında abisi gibi kalıyordu. Ya da ben öyle hissettim. 
Shuhei yani dizideki Toma karakteri, dizinin eğlencesiydi. Her diziye böyle şapşal bir karakter lazım, gülmek için. Tabi onunda kendince sıkıntıları vardı. Sürekli gülen insanlar içlerinde büyük acılar taşır.


Diziyi izlerken bazı noktalarda sıkıldım. Açıkçası bitsin artık dediğim vakitler oldu. Ama genel açıdan baktığımızda güzel bir diziydi. Biraz manga/anime tarzıydı. Sanırım uyarlama idi. 



Kızın rezil olduğu sahneler çoktu. Ama çok tatlıydı.




14 yorum:

  1. Yamazaki ne kadar sevimli ya. Dizi kaç bölüm ve süreleri ne kadar peki, kısaysa bakarım belki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölüm sayısı 10 ve bölüm süreleri 45-60 dakika arasında değişiyor. Senin izleyeceğin tarzda bir dizi olduğunu düşünmüyorum. Ama sen kesitlerine bakıp karar verebilirsin. ^^

      Sil
  2. Nerden izlicez acaba ya bulmsdim bir turlu

    YanıtlaSil
  3. yeppudaa dışında izlenecek bir yer varmı acep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zamanında yeppudaa dan izlemiştim. Dizinin adını yazıp Türkçe altyazılı yazın çıkan linklere bakın. :))

      Sil
    2. dediğinizi yaptım ama bulamadım nerdeyse hepsine baktım bana yardımcı olurmusunuz

      Sil
    3. Yeppudaa silindiği için yok, araştırdım ama maalesef bende bulamadım

      Sil
  4. Ben bulamadım bi diziyi yeppudaa cikmiyor

    YanıtlaSil
  5. Diziyi Hiçbir yerde bulamadım yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  6. Buamadım bu diziyi.Nerden izleyebilirim.

    YanıtlaSil