29 Nisan 2016 Cuma

Kore // Web - Mini Dizi // Tomorrow Boy

Herkese merhaba. Bu aralar bloguma pek yazmadığımın farkındayım. Canım pek yazmak istemiyor ve internete girmekte istemiyor. Okul, sınavlar derken vakit de olmuyor. VıxxTr youtube sayfasında gezerken N'in oynadığı web dramayı gördüm ve hemen izledim. 5 bölümdü ve süreleri de kısaydı bu yüzden 1 gün içerisinde bitirdim.


Adı : Tomorrow Boy
Tür : Romantik, Gençlik, Dram
Senarist : Park Sun Jae
Yönetmen : Park Sun Jae, Jang Eu Soon
Yayıncı : Navr TVCast
Bölüm Sayısı : 5
Yapım Yılı : 2016

Oyuncular
N (Cha Hak Yeon) (VIXX)
Kang Min Ah
Yoo Se Hyung
Moon Ji In
Konusu : Genç yaşında ailesini kaybetmiş Ahn Taepyung büyükannesi ve 3 kardeşine bakmakla yükümlüdür. Yarı zamanlı işlerde çalışıyor ve aynı zamanda okulunu idare ediyordur. Olay Ahn Taepyung'un etrafında dönmektedir.

Web Drama'yı genel olarak beğendim. İlk gördüğümde N'i ikinci karakter sanmıştım ama baş karakter  olduğunu izleyince anladım. Genel olarak güzeldi ve baş karakter kız biraz sinir olsa da güzel bir kızdı ve sevimli sayılırdı. İzlemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. İlk kez duyuyorum :o Listeme alayım mini diziler güzel oluyor :)) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şans eseri denk geldim. :D Tavsiye ederim güzel bir mini dizi. :D

      Sil
  2. Senin sitende hep izlemek isteyipte izleyemediklerimi buldum ya :D.Daha çok ugramam lazım benim buralara^^

    YanıtlaSil