11 Nisan 2016 Pazartesi

Dizi // Page Turner

Jisoo'nun pek fazla rol aldığı dizi vs. yok. Angry Mom'da tanıdım onu, daha sonra Sassy Go Go'da ikinci karakter olarak izledim ve beni çok mutlu edecek bir haber ile karşılaştım. Page Turner. Evet, bir dizide başrol olacak, sonunda. Hemde kim ile başrolü paylaşıyor, biliyor musunuz? Kim So Hyun ile. Onu da School 2015 ile tanıdım ve gerçekten harika yeteneklere sahip bir oyuncu. İkisini bir arada görmek benim için mutluluk.



Tür : Gençlik, Müzikal
Bölüm Sayısı : 3
Yapım Yılı : 2016
Konusu : Bir sanat lisesi öğrencisi olan Yoo Seul, çeşitli yarışmaları kazanan yetenekli bir piyanisttir. Annesi onun piyanist dahisi olduğunu öğrendiğinden beri piyano çalışması konusunda sürekli baskı yapar. Bir gün bir kaza geçirir ve Yoo Seul'ın gözleri kör olur. Yoo Seul piyano çalmaya devam edebilecek mi?
Cha Shik sporda çok iyidir ve sırık atlama da rekor kırmıştır. Bir gün bir kaza geçirir ve spora devam edemeyeceğini öğrenir. Cha Shik, annesi ile yalnız yaşamaktadır. Hiç tanımadığı babasının kim olduğunu öğrenince sevinir. Babası ünlü bir piyanisttir. Bu yeteneği Cha Shik'e de geçmiştir. Cha Shik piyano çalmaya başlayacak mı?
Jin Mok, Yoo Seul'ın küçüklükten beri düşmanıdır. Daha doğrusu Yoo Seul'ın annesinin hırsı yüzünden düşman kesilmiştir. Bakalım neler olacak? İzleyin, öğrenin.

Filmin başında 3 gencin hikayesi diye not düşmüşler. Sadece So Hyun ve Jisoo başrol diye dşünmüştüm.
Bir kere de Jisoo'yu ağlatmayın, bir kere de ağlatma rolü vermeyin. Çocuk ağlayınca benim içim parçalanıyor.
Dizinin ilk bölümü beklentilerimi karşıladı. Jisoo'ya güzel bir rol vermişler ve bol bol sahnesi vardı.
Dizinin 3 bölümden fazla süreceğini düşünüyordum, fakat 3. bölmde finalmiş. Bu üzdü beni. Biri çıkıp dese ki : "Şaka yaptık. Aslında 20 bölüm." 20 bölüm bile çok fazla ama Jisoo varsa her türlü izlerim.
Genel olarak güzel bir diziydi. İzlemenizi tavsiye ediyorum.

Filmden replikler
-Ben dahi değilim, sadece sen bir hiçsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder