2 Mart 2016 Çarşamba

Yerli Dizi // Hayat Şarkısı

Genelde televizyon izlemem ama bu aralar çok sıkıldığım için dizi izlemeye başladım. Yeni bir sürü dizi çıktı ve bunların arasında Hayat Şarkısı da var. Konu olarak beğendim ve izlemeye devam diyorum.



Oyuncular 
Burcu Biricik
Ecem Özkaya
Birkan Sokullu
Tayanç Ayaydın

Dizimizin konusu şöyle; Bayram ve Salih aralarındaki bağı kuvvetlendirmek için çocukları Melek ile kerim'i küçük yaşta sözlerler. Melek'in küçük kardeşi Hülya ise, Kerim'e aşıktır. Sürekli Kerim'i peşinden kovalar ve 'Seninle evlencem' diye peşinde dolanır. Kerim şehirde büyür, Melek ise köyde yetişir. Bayram şehirde işini genişletmiş ve zengin bir aileye dönüşmüştür. Köyde iki kızı ile yalnız yaşayan Salih'in durumu ise orta hallidir. Çocuklar büyüyünce, yaşları evlenme çağına gelince Bayram ile Salih verdikleri sözü tutmak için bir araya gelirler ve hikayemiz başlar. Kerim ile Melek bir araya gelir ve birbirlerini tanımak için yemeğe çıkarlar. Yemekte Kerim, Melek'e hayallerinden bahseder, gelecekte yapmak istediği işten bahseder ve Melek ile evlenmek istemediğin söyler. Melek'te Kerim'in işine zorluk çıkarmaz. Melek'te Kerim ile hemfikirdir. Daha sonra Kerim Melek'i evine bırakır. Bu sırada Melek'in kardeşi Hülya kardeşine kötü bir sürpriz hazırlamıştır. Melek eve girdiğinde odasında çocukluk arkadaşı olan Kaya ile karşılaşır. Kaya içmiş ve sarhoştur. Melek ne olduğunu anlamaz. Kaya ise Melek'in üzerine yürür 'ben seni seviyorum' diye. O sırada Hülya babasıgile haber verir. Babası ve Bayram amcası eve girdiğinde karşılaştığı görüntü karşısında şoka uğrarlar ve Kaya'yı döverek evden çıkarırlar. Hülya ise mahallede bas bas bağırır. 'Yetişin komşular, Kaya ablama taciz ediyor.' diye. Daha sonra Salik yani Melek'in babası dayanamaz ve kalp krizi geçirir, ölür. Melek'in de adı çıkmıştır. bayram bey de bu durum karşısında oğluna Melek'i almak istemez. Hülya ne eder de kendini istettirir. Hülya ile kerim evlenir. Güya sözde anlaşırlar, aradan bir ay geçip boşanmak için. Bu şekilde olaylar gelişir. Melek ise, Kerim'in abisi Hüseyin'e aşık olacaktır.

Ben diziyi genel olarak beğendim. Hülya beni kahretti. İnsan kardeşine, ablasına bunu nasıl yapabilir. Hemde Kaya ile aralarında hiçbir şey olmamasına rağmen. Hülya dizinin ileri safhalarında beni kahretmeye devam ediyor. Melek ise, masum kızımız da evli adama aşık oldu. Onun durumu ne olacak hiç bilemiyorum. Hüseyin ile birlikte olmasını ium fakat adam evli bir de çocuğu var. İşte böyle böyle yaparak bizlere bu durum çok doğalmış gibi gösteriliyor. Neyse o konulara girmeyelim. Diziyi izlemenizi tavsiye ederim. Ben sürekli takip eden birisi değilim ama bu diziyi takip etmek istiyorum. 

4 yorum: