31 Mart 2016 Perşembe

Survivor // Adaya Veda Eden İsim

Survivor dün yayınlanmamıştı. Kimin elendiğini öğrenemedik. Bugün yayınlandı ve elenen isim sonunda açıklandı. Ben Nihal'in elenmesini istiyorum. Kesinlikle Nihal elenmeli. Son olaylarda, yani Serkay ve İbrahim ile olan tartışmasında ne kadar Nihal haklı olsa da onun elenmesini istiyorum. Kıza ilk başta performansı olmak üzere, sürekli konuşması ve sürekli Semih'e laf yetiştirmesi yüzünden gıcık kapıyorum. Fakat son durumda, İbrahim onu sırtından bıçaklayarak onun adını söyledi. Bu ne biçim destek, bu ne biçim dostluk? Bir de kızın üstüne yürüyorlar, hemde haksız yere. Nihal araya kaynadı bildiğin. Hem kızı sırtından bıçakla hemde sen hainsin de, saçma bir söz yüzünden. İbrahim ve Serkay açıkçası kendilerinden nefret ettirdiler. Nihal'i kullandılar kullandılar, son dakika sırtından vurdular.
Evet, neyse konumuza gelelim. Nihal'in yanına aday olan kişi gizli oylarla ismi yazılan Gizem Kerimoğlu idi. Semih'in oylamada birinci olmasıyla söylediği isim Gizem Memiç'di.


Üçü arasından elenen isim : Nihal


Nihal Candan Kimdir?
Nihal Survivor öncesi İşte Benim Stilim yarışmasında yer almıştı. Nihal Candan özel bir okulda hukuk okuyor.
Yaşı : 20

2 yorum:

  1. Hiç sevmem bu tür programları. Sadece bir defa bakmıştım (25-30 dakika) Bu kızın ağzı hiç susmadı herkesle tartışmıştı o zaman. Çok konuşmaktan başka yaptığı bir şey yoktu zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Bende pek sevmem ama Survivor benim için ayrı. Severek bakıyorum. ^^
    Evet, gittiği çok iyi oldu, tek bildiği şey konuşmaktı.

    YanıtlaSil