13 Mart 2021 Cumartesi

Şubat ayında ne izledim/okudum? 2021

İzlediğim diziler arasından en çok Control Z'yi sevdim. Yemek yerken vakit geçsin diye hep bir şeyler izlerim. Bu diziyi de öylesine açmıştım ama devamını keyif alarak izledim. Konusu bir hackerın okuldaki öğrencilerin tüm kirli sırlarını öğrenip onları ifşa etmekle tehdit etmesini ve bu hackerı arayan 3 öğrenciyi konu alıyor.

Winx'i çocukken hep televizyonda izlerdim. Geçenlerde Netflix'te Winx Efsanesi : Kader adlı diziyi izlemiştim. Çizgi dizininde konusu böyle miydi ya? diyerek merak edip çizgi diziyi izlemeye başladım. 6. sezon son sanmıştım ama değilmiş. 6.sezondan sonrasını izlemeye sıkıldım ve bıraktım. Ama ilk 4 sezon çok keyifliydi. 

Locke & Key, dizisini arkadaşımla ortak izliyorduk. Belli günlerde buluşup bir, iki bölüm bakıyorduk. Onunla izleyince keyifliydi. Yoksa gerilim izlemeyi sevmediğim için asla bu diziye bakmazdım. Dizi korkutucu değildi ama beni gerdi. Konusu çok güzel. İzlemenizi tavsiye ederim ama ikinci sezon gelecekmiş gibi bitti dizi, kim bilir ne zaman gelir.

Alev Alev dizisi, şu an keyifle izlediğim dizilerden birkaçı. Kendisini kurtaracak bir kahraman bekleyen zayıf kadınlar yerine kendi kendilerini kurtarmaya çalışan güçlü kadınlar ve onların erkek destekçileri var dizide.

Benim Adım Melek dizisi son 10 bölümdür uzatmak için saçmalamaya başlamıştı. Ama yine de izliyorum, hoşuma gidiyor.

Masumlar Apartmanı da saçmalayanlar arasında. Ama oyuncular olsun, sahneler olsun keyifli gidiyor. Hep drama başvurmuyorlar. Safiye ile Gülben'in komik, tatlı sahneleri sağ olsun keyifli oluyor. 

Run On, Kore dizisini övüyorlardı. Merak edip diziye başladım ama dizi çok yavaş gidiyordu. Diyaloglarda çok monotondu ama oyuncuların komik, tatlı sahnelerini izlemek çok keyif vericiydi. Özellikle Siwan ve Kang Tae Oh'un sahneleri çok eğlenceliydi. Siwan'ın karakteri çok düşünceli ve nazik bir karakterdi. Hatta fazla düşünceliydi. Hayal ürünü bir karakter olduğu çok belliydi ve yürek hoplatıyordu. Diziyi oyuncular ve karakterler için izlemeye devam ettim diyebilirim.


Sevdiğim tüm Erkeklere : Şimdi ve Sonsuza Dek ise, serinin 3. filmiydi. İlk filmi çok keyifliydi. İkinci filmde hani bir de diğer kişiye giden mektuba bakalım nasıl olacak denmiş ve ortaya fena olmayan bir film çıkmış. Ama sonuncu filmi çok boştu. İlk iki film iyi izlendi. Kız da Koreli, K-POP popülerken basalım K-POP şarkılarını oradan da izleyici gelsin denmiş ortaya gereksiz bir film çıkmış gibiydi. O yüzden izlemeye dayanamadım yarım bıraktım.

Aşk Bu Mu? filmini izlediğime pişman oldum. Vakit kaybıydı benim için.

Çok Güzel Hareketler 2, bazı bölümler bu bölüm eğlenceli olmamış dedirtiyor ama bazı bölümlerde bu bölüm çok iyi skeçler vardı dedirtiyor. Bu aralar keyifle izliyorum. Altyapıdan Emre Aslan'ın oynadığı Fahrican karakteri çok iyiydi.

Uçabildiğini Hayal Eden Tavuk kitabı ise, Hayvan Çiftliği tarzında bir kitaptı. Okumanızı tavsiye ederim.

 İzlediğim Diziler

Control Z

Winx (1-2-3-4-5-6. Sezon)

Locke & Key

Alev Alev

Benim Adım Melek 

Masumlar Apartmanı

Run On / Kore Dizisi (Bölüm 13/16)

İzlediğim Filmler

Aşk Bu Mu?

Sevdiğim tüm Erkeklere : Şimdi ve Sonsuza Dek / Yarım Bıraktım

Okuduklarım

Uçabildiğini Hayal Eden Tavuk / Hwang Sun Mi

6 yorum:

  1. winx kader ve locke and key not aldım tenk yuuuu :) ben deee güldür güldür izliyom, bi de maraşlı bi de teşkilat :)

    YanıtlaSil
  2. Ah Siwan'ım ah ne vardı gidip aşk dizilerinde oynayacak. Psikolojik gerilime çok yakışıyor keşke gene öyle bir yapımda yer alsa. :D

    YanıtlaSil
  3. uçabileceğini hayal eden tavuk da iyiydi, yazarın yeni kitabını basmışlar adı da "hayal kurmaya cesaret eden köpek"
    genç timaş yayınlarının kapak tasarımla enfes ya galpgalp

    YanıtlaSil