12 Şubat 2021 Cuma

Ocak ayında ne izledim? 2021

Ocak ayının ilk iki haftası sınavlarla uğraştım. Sınavlar bitince kendimi bir şeyler izlemeye bıraktım. Şubat ayının ilk haftasını bitirmiş olmamıza rağmen çok fazla şey izledim. Ocak ayındaki izlediklerim hiç gibi kalıyor.

İzlediğim Türk dizileri arasında heyecanlı gideni yok ama sıkıcı da değiller. Alev Alev dizisinde iyi oyuncular, iyi senaryo ve güçlü kadınlar mevcut. Menajerimi Ara dizisinde iyi oyuncular, eğlenceli giden bir senaryo mevcut. Masumlar Apartmanı gerçek hikayeye göre biraz saçmaladığını düşünsem de iyi gidiyor. Bir Başkadır dizisini iyi ki izledim ama tek sorun fazla yavaştı. Onun haricinde senaryo, oyuncular her şey iyiydi. Winx Efsane : Kader ise; orjinaline göre farklılıklar fazlada olsa göze batmamış. İkinci sezon gelse de izlesek havasındayım. Tek sıkıntı Stella'yı fazla mı kötü göstermişler sorusu. Hatta gittim art arda çizgi filmin 6 sezonunu izledim. Evet izleyecek bir şeyde bulamamış olmamla birlikte merak ettim, izledim. Kalan sezonları da izlemek istiyorum ama art arda izleyince sıkılmaya başladım. Şu an dizi ve film önerilerine de açık durumdayım.

Azizler filmini beğensem de bir başlangıç, bitiş yok gibi hissettim. Olay örgüsünü tam anlayamadım. Tekrar izleyip anlamaya çalışmam en mantıklısı olacak.

Never have i ever ise; yaklaşık 30 dakikalık bölümlerden oluşuyordu. Eğlenceli bir gençlik dizisiydi. 

Two Cops'ı yayınlandığı yıl 2017'de izlemiştim. Ablam geçen izliyordu, onunla birlikte bende tekrar izledim. Tekrar izlemek Jo Jung Suk ve Kim Seon Ho'nun ne kadar iyi oyuncular olduğunu hatırlamamı sağladı. Jo Jung Suk için diziye başlayıp Kim Seon Ho için izlemeye devam etmiştim. Son bölümler biraz bitse artık dedirtse de izlemeye değer eğlenceli bir diziydi. 

İzlediğim Diziler

Alev Alev

Menajerimi Ara

Benim Adım Melek

Masumlar Apartmanı

Bir Başkadır

Winx Efsane : Kader

Never have i ever

Locke & key (2/10)

Two Cops

İzlediğim Filmler

Azizler



12 yorum:

  1. Bir başkadır değişik bir diziydi. Hani beğendim mi, beğenmedim mi, bir türlü karar veremedim. :)

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın bloglar! :)
    Blog yazmak ve blog okumak gibisi var mı ya? :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel izlemeler yapmışsın hocam, winx i ilk çıktığında izledim bende... Diğer sezonu bekliyorum, güzel hoşuma gitti, fantastik açlığımızı dolduruyor en azından şimdilik

    YanıtlaSil
  4. Azizler'i ben de en kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum. Masumlar Apartmanı hakkında düşüncelerimiz aynı. Son iki bölüm aşırı zorlama gidiyor gibi 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, son iki bölüm tatmin etmedi beni :) Keyifli izlemeler şimdiden :)

      Sil
  5. never have ı ever ve locke key not aldım tişkirleer :)

    YanıtlaSil
  6. Masumlar apartmanını hiç sevemedim ben nedense :)

    YanıtlaSil