31 Ekim 2019 Perşembe

Eylül-Ekim Aylarında Ne İzledim?

Daha önceki gönderimde de bahsettiğim gibi üniversite hayatı beni çok zorluyor. 2 saat süren yol(4 aktarma yaptığım için hiç oturma fırsatım olmuyor), tuhaf arkadaş ortamı... Üstüne sağlık problemleri. Vücudum bunca olumsuz şeyi kaldırmıyor. 2 hafta sonra vizeler başlıyor ve ben daha okula alışamadım. Bu kadar zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Okul başlamadan önce Vampir Günlüklerini bitirmek istiyordum ama bitiremedim. Okul başladıktan sonra sadece arada baktığım iki dizi var. 
Bir de çok severek izlediğim Çok Güzel Hareketler 2'den bahsetmeden geçmek istemiyorum. İlk bölümden beri keyifle izliyorum. Pazarlarımız ailecek şenleniyor. Özellikle altyapı ekibine bayılıyorum. 
SF9'dan Rowoon'un oynadığı dizi; Extraordinary You. Youtubeda kesitlerine denk gelmiştim ve ilgimi çekince izlemeye başladım. Hala devam eden bir dizi. Manganın içindeki bazı karakterler mangada olduklarını fark ediyor. Dizinin konusu ve Rowoon'un oyunculuğu beni çok etkiledi. Bölümler geldikçe, vakit buldukça bakıyorum. Altyazıyı bekleyemiyorum ben de Korece olarak izliyorum. Korece harfleri dahi bilmeyip Korece'yi anlıyor olmam şoku.
Vizyondaki filmlerden de Cinayet Süsü'ne gittim. Pek beklentimi karşılamadı. Ama Cengiz Bozkurt her zamanki gibi harika oyunculuğunu konuşturdu.




Eylül Ayında ;



İzlediğim Diziler

Vampir Günlükleri 3&4&5. Sezon
Afili Aşk
Aşk Ağlatır
Mucize Doktor
Çocuk
Love Alarm

İzlediğim Filmler

-

Ekim Ayında;


İzlediğim Diziler
Afili Aşk
Extraordinary You
Çok Güzel Hareketler 2

İzlediğim Filmler
Cinayet Süsü


10 yorum:

  1. çok güzel hareketler2 bende seviyorum çok güzel gidiyor 😊 mucize doktor ve afili aşk bende izliyorum .. çok geçmiş olsun inşallah herşey gönlünce olur canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzel gidiyor :D Çok teşekkür ederim, seninde gönlünce olsun her şey :D

      Sil
  2. Ah, hiç sorma benimde önümüzdeki hafta başlıyor ;( Allah kolaylık versin size vizelerde :))

    YanıtlaSil
  3. extraordinary you tımıms izlicam. çok çok başarılar sana vizelerindeee :)

    YanıtlaSil
  4. Afilli Aşk'ın bu haftaki bölümünde çok eğlendim yaa, yazıda görünce aklıma geldi yine :))
    ÇGH2 de favorilerimden :)
    Extraordinary You'yu herkesler izliyor sanırım bu aralar, çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, izleyen çok kişiye denk geldim :)) Sende izlemelisin

      Sil
  5. Okul dönemi film dizi zor tabi ama yine de ucundan yakalamışsın :))

    YanıtlaSil
  6. İşten çıktığım dönem evde sıkıntıdan Love Alarm'a bakmıştım ana ben pek beğenmedim, konusu nedeniyle çok ümitliydim ama olmadı. Extraordinary You da aynı şekil konu harika oyuncular güzel ama işleniş vasat :(

    YanıtlaSil