2 Kasım 2019 Cumartesi

Ağaç Ev Sohbetleri #9

Blogda yazmıyorum yazmıyorum yazınca da çok yazıyorum. Hangisini paylaşayım bilemiyorum. Ağaç Ev Sohbetlerini de sürekli geçikmiş bir şekilde paylaşıyorum. Bu haftaki konu da çok hoşuma gitti, yazmadan edemedim.


Ağaç Ev Sohbetlerinde bu haftaki konu :

Rüya görüyor musunuz? Görüyorsanız, ne tür rüyalar görürsünüz? Rüyalarınızı hatırlıyor musunuz? Sürekli olarak gördüğünüz rüyalar var mı?


Genelde rüya görmem. Çok nadir rüyalar görürüm, onlarda genelde kabus oluyor. Korku filmleri izlersem onların sahnelerinden etkilenip kabus görüyorum. Kabuslarımda başrolde kendim ve kurgu biraz daha uyarlanmış bir şekilde oluyor. Korku filmlerinin etkisinden uzun süre çıkamadığım için izlememeyi tercih ediyorum.
Onun haricinde hiç rüya gördüğümü hatırlamıyorum. Güzel bir rüya gördüğümü hiç hatırlamıyorum, hafızamda bir tane bile güzel rüya yok. Konuşan yılanlar filan, korkunç oyuncak bebekler filan var aklımda... Bir rüya göreli 5,6 ay geçmiştir herhalde. Neredeyse hiç rüya görmem. Belki görüyorumdur da aklımda kalmıyordur.

5 yorum: