28 Ekim 2019 Pazartesi

Ağaç Ev Sohbetleri #8

Her hafta düzenlenen Ağaç Ev Sohbetleri'ne bir kez katılma fırsatım olmuştu. Uzun süre sonra blogumla ilgilenme fırsatı bulunca konusu çok hoşuma gitti ve kaçırmak istemedim.


Konu ;
Ölmeden önce yapılacak listende neler var? Ya da sadece bir yıl ömrün kaldığını söyleseler ölmeden önce neler yapardın?

İstediğim şeyler genelde minik şeyler oluyor. Mesela okumak için kitap listesi yaptım. Blogumda paylaşmak istediklerimin listesini yaptım. Geçenlerde "bir kalem bir ağaç" temalı arkasında tohum olan kalemi aldım. Onu daha dikmeye fırsatım olmadı mesela.

Benliğimi bulmayı, kendimi gerçek anlamda tanımayı çok istiyorum. Çoğu zaman neyi sevdiğimi, sevmediğimi, ne isteyip istemediğimi bilmiyorum bile. Küçük hayaller kurmak yerine, ulaşmak istediği önemli bir nokta olan bir insan olmak istiyorum. Sanki kaybolmuş gibi hisseden, nerede olduğunu bile bilmeyen biri gibi olmak istemiyorum.
Ölmeden önce gezip görmek istediğim belli başlı yerler var. Türkiye'nin her karışını gezmek istiyorum. Ama bulunduğum şehirdeki birçok gezilecek yeri bile gezemedim... Gitmek istediğim ülkeler var; Japonya, Kore, Fransa vs.
Yüzme bilmiyorum ölmeden önce yüzmeyi öğrenip suda eğlenebilmeyi isterim.
Bütün bir günümü gerçek mutluluğu tadarak geçirmeyi çok istiyorum, hiçbir aksilik olmadan, hiçbir sıkıntı olmadan, endişesiz, ağzım kulaklarıma varana kadar kahkahalarla, çılgınlıklarla dolu bir gün istiyorum.
Sadece bir yıl ömrüm kalsa sanırım seyahat yapmayı isterim. Yeşillik alanlarda. Film ya da kitaplardaki gibi uzun tren yolculukları müthiş olurdu.

8 yorum:

  1. Yapmak istediklerinizi umarım yaparsınız...

    YanıtlaSil
  2. İyi çalışmalar, Yaratıcı Düşünce'' ana fikrini anlatan kısa hikayemi okumak ve değerli yorumlarla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmek isterim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ayyyy en çok bol kahkahalı günü diliyorum sanaaağğğğ :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel hayaller bunlar, umarım hepsini yaparsın ve gelip bu listeye bakıp şen kahkahalar atarsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarıım, çok teşekkürler :)) Sende bol bol kahkaha atarsın :))

      Sil