23 Ekim 2019 Çarşamba

Ankara Kitap Fuarı 2019

Normalde pek vakit bulamıyorum ama kitap fuarının olduğunu öğrenince heyecanlanıp arkadaşıma "gidelim mi?" dedim. Almak istediğim bir çok kitap vardı. Hemde gezmiş olacaktım. 


Daha önce gittiğim bir kitap fuarında girişler ücretsizdi. Bu sefer girişler 2.50 liraydı. Birçok yayın evi mevcuttu. Çok büyük, düzenli ve kalabalıktı. İmzalar üst kattaydı ve onun üstünde konferans salonları mevcuttu. Arkadaşım daha önce konuşmuşluğu olan bir yazardan imzalı kitap aldı. Bende birkaç kitap aldım. Uzun zamandır okul-ev dışı bir şey yapmak çok iyi geldi.
Fuar hala devam ediyor. Gitmek isterseniz; 

Tarih : 18-27 Ekim 2019 
Yer : ATO Congresium 
Ziyaret Saatleri : 10:00-20:00

16 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Bizim Ankara’da fuar yerinin sahibinden dolayı (ATO) girişler ücretli maalesef.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle geçmiş olsun, sağlık sorunları üzerine bir de okul ev uzaklığı girince, dersler derken epey bunalmışsın. Kitap fuarı değişiklik olmuş. Hele bu aralar havalarda Ankara da iyi gidiyor olunca güneş biraz olsun iyi gelmiştir. Kolaylık diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :)) Evet sıcak iyi geliyor da güneşli havalar artık kalmadı sayılır :) Sana da kolaylık diliyorum. :))

      Sil
  3. Çok güzel bitmeden yetişmek lazım :) :ok geçmiş olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. oleeey seni görmek ne güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  5. Fuara girmek için ücret alınmasına her zaman karşıyım. Zaten fiyatlar coşmuş bir de kitaplara bakmak için para mı vereceğiz? Bu sene Eskişehir kitap fuarına maalesef gidemedim:( Ama giden arkadaşlarımın söylediğine göre kitap fiyatları uçmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru. Evet, burada da fiyatlar uçuktu maalesef :(

      Sil
  6. aa bugün son günmüş orada okuyan arkadaşıma söylerim diye düşünmüştüm bu saatte gitmez sanırım artık :) okula giderken onca yol ve aktarma çok yorucu ya kolaylıklar diliyorum bu arada çok geçmiş olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa geç fark etmek üzücü oluyor, dünde sevdiğim bir yazar vardı gidemedim :( Evet çok yorucu, çok teşekkür ederim :))

      Sil
  7. Geçmiş olsun Rabbim şifalar versin kitap fuarlarını Kitap evlerini sahaları sık sık gezmezsem rahat edemiyorum

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun bal... bende ahmet ümit için gitmeyi çok istedim ama çalıştığım güne denk geldiği için gidemedim :(

    YanıtlaSil